Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 07 Haziran 2007

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Davut ŞAHİN

İstismar olmasın



Ekranlara yansıyan şehit cenazesi görüntüleri yüreğimizi burkuyor...

Peki, ya ötesi?

Yani duygusal konuşmanın ötesinde, tabutu başında ağlayan şehit yakınlarının ağıtları ekrana gelirken, acaba “doz” kaçı-yor mu?

Haber bültenlerinin acar muhabirleri, görüntü alırken, cenazeleri görüntülerken ağlayan yakınları “zoom”laması ve olayı “dramatize” etmesi acaba ne kadar “samimi?”

Lütfen “ana haber bültenleri” bu konuda ölçülü olsun. İstismara yol açılmasın.

İNTİKAM ARACI: İNTERNET

TRT’nin ciddi bir hanım sunucusu hakkında, olur olmaz iddiaların “internete” kadar düşmüş olması utandırıcı...

Hatırlıyorum: İki yıl önce TRT dergisinin bir sayısında Fulin Arıkan “mutlu evlilik”ten bahsediyor, eşiyle birlikte mutluluğun resmini çiziyordu.

Şimdi ise boşanmış eşiyle başı dertte.

Mutluluk pozları geride kaldı.

İntikam duygusu mu, psikolojik rahatsız-lık mı, ne derseniz deyin... “İnternet”in bir intikam aracı haline dönüşmesi ne kadar korkunç.

İnternet insanlığa büyük fayda getirdiği gibi, psikolojik rahatsızlığı olan “eğitimli” insanların elinde patlayan bir bombaya dönüşüyor.

DONDURMA REKLAMINA HAYIR!

Bir okurum ısrarla telefonda “dondurma reklamlarını izleyin ve yazın” demişti.

İzledim...

Özellikle “marka” olmuş bir dondurma “müstehcen” mesaj içeriyor...

“Çaresiz ev kadınları” dizisinde oynayan bir aktrisi “vitrin” olarak kullanmışlar...

Bu nasıl iş?

Dahası, tiyatrocu-komedyen Yasemin Yalçın da bu konuda şikâyetçi...

Farklı bir gözden eleştiriyor ve diyor ki:

“Kızım şeker hastası ve reklamlarda dondurma görünce ağlamaya başlıyor. Bu reklamlar dursun!”

Yalçın’ın kızı henüz 5 yaşında ve 3 yıldır her gün iğne yiyor.

Devamında diyor:

“Biz çok üzgün günler yaşıyoruz. Okulda arkadaşları çok yardımcı oluyor. Ancak televizyon reklamlarında çocuk yiyemediği şeyleri yine görüyor ve isyan ediyor. Hasta olduğu ya da parası olmadığı için dondurma yiyemeyen çocuklar da düşünülmeli. Dondurma reklamları bu kadar detaylı ve özendirici gösterilmemeli.”(Sabah)

Hem müstehcen olması hasebiyle, hem de “özendirdiği” gerekçesiyle dondurma reklamlarına son!

07.06.2007

E-Posta: [email protected]


 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri


Önceki Yazıları

  (06.06.2007) - FOX'un istismarı

  (05.06.2007) - Hafıza kaybı

  (03.06.2007) - Muhtemel gazete manşetleri

  (02.06.2007) - Özür dilesinler

  (01.06.2007) - Namazı suç sayan zihniyet!

  (31.05.2007) - “Modern türban”

  (30.05.2007) - Cips ve kola tehlikesi

  (29.05.2007) - Eğer bir film ödül alıyorsa..

  (26.05.2007) - Toplum mühendisi!

  (25.05.2007) - Shrek tehlikesi

 

Bütün yazılar

YAZARLAR

  Abdil YILDIRIM

  Abdurrahman ŞEN

  Ali FERŞADOĞLU

  Ali OKTAY

  Cevat ÇAKIR

  Cevher İLHAN

  Davut ŞAHİN

  Faruk ÇAKIR

  Gökçe OK

  Habib FİDAN

  Hakan YALMAN

  Halil USLU

  Hasan GÜNEŞ

  Hasan YÜKSELTEN

  Hülya KARTAL

  Hüseyin EREN

  Hüseyin GÜLTEKİN

  Hüseyin YILMAZ

  Kazım GÜLEÇYÜZ

  M. Ali KAYA

  M. Latif SALİHOĞLU

  Mahmut NEDİM

  Mehmet KARA

  Meryem TORTUK

  Mikail YAPRAK

  Murat ÇETİN

  Murat ÇİFTKAYA

  Mustafa ÖZCAN

  Nejat EREN

  Nimetullah AKAY

  Raşit YÜCEL

  S. Bahattin YAŞAR

  Saadet Bayri FİDAN

  Sami CEBECİ

  Sena DEMİR

  Serdar MURAT

  Suna DURMAZ

  Süleyman KÖSMENE

  Vehbi HORASANLI

  Yasemin GÜLEÇYÜZ

  Yasemin Uçal ABDULLAH

  Yeni Asyadan Size

  Zafer AKGÜL

  Zeynep GÜVENÇ

  İslam YAŞAR

  İsmail BERK

  Şaban DÖĞEN


 Son Dakika Haberleri
Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004