Ekranlara yansıyan şehit cenazesi görüntüleri yüreğimizi burkuyor...
Peki, ya ötesi?
Yani duygusal konuşmanın ötesinde, tabutu başında ağlayan şehit yakınlarının ağıtları ekrana gelirken, acaba “doz” kaçı-yor mu?
Haber bültenlerinin acar muhabirleri, görüntü alırken, cenazeleri görüntülerken ağlayan yakınları “zoom”laması ve olayı “dramatize” etmesi acaba ne kadar “samimi?”
Lütfen “ana haber bültenleri” bu konuda ölçülü olsun. İstismara yol açılmasın.
İNTİKAM ARACI: İNTERNET
TRT’nin ciddi bir hanım sunucusu hakkında, olur olmaz iddiaların “internete” kadar düşmüş olması utandırıcı...
Hatırlıyorum: İki yıl önce TRT dergisinin bir sayısında Fulin Arıkan “mutlu evlilik”ten bahsediyor, eşiyle birlikte mutluluğun resmini çiziyordu.
Şimdi ise boşanmış eşiyle başı dertte.
Mutluluk pozları geride kaldı.
İntikam duygusu mu, psikolojik rahatsız-lık mı, ne derseniz deyin... “İnternet”in bir intikam aracı haline dönüşmesi ne kadar korkunç.
İnternet insanlığa büyük fayda getirdiği gibi, psikolojik rahatsızlığı olan “eğitimli” insanların elinde patlayan bir bombaya dönüşüyor.
DONDURMA REKLAMINA HAYIR!
Bir okurum ısrarla telefonda “dondurma reklamlarını izleyin ve yazın” demişti.
İzledim...
Özellikle “marka” olmuş bir dondurma “müstehcen” mesaj içeriyor...
“Çaresiz ev kadınları” dizisinde oynayan bir aktrisi “vitrin” olarak kullanmışlar...
Bu nasıl iş?
Dahası, tiyatrocu-komedyen Yasemin Yalçın da bu konuda şikâyetçi...
Farklı bir gözden eleştiriyor ve diyor ki:
“Kızım şeker hastası ve reklamlarda dondurma görünce ağlamaya başlıyor. Bu reklamlar dursun!”
Yalçın’ın kızı henüz 5 yaşında ve 3 yıldır her gün iğne yiyor.
Devamında diyor:
“Biz çok üzgün günler yaşıyoruz. Okulda arkadaşları çok yardımcı oluyor. Ancak televizyon reklamlarında çocuk yiyemediği şeyleri yine görüyor ve isyan ediyor. Hasta olduğu ya da parası olmadığı için dondurma yiyemeyen çocuklar da düşünülmeli. Dondurma reklamları bu kadar detaylı ve özendirici gösterilmemeli.”(Sabah)
Hem müstehcen olması hasebiyle, hem de “özendirdiği” gerekçesiyle dondurma reklamlarına son!
07.06.2007
E-Posta:
[email protected]
|