"Ümitvar olunuz, şu istikbal inkılâbı içinde en yüksek gür sada İslâm'ın sadası olacaktır."

Piyasalar

Ağabeyler ve o çete

Kâzım GÜLEÇYÜZ
26 Aralık 2014, Cuma
Risale-i Nur’a bandrol engeli ile başlayıp, eserlerin neşrini devlet tekeline bağlayan korsan maddenin Meclisten geçirilerek yürürlüğe konulması ile devam eden süreçte, Üstadın hayattaki talebeleri olan ağabeylerin adının kullanılmasına hep üzüldük.

Risale-i Nur hizmetine büyük zarar verecek fâhiş yanlışlara, ağabeylerin imzalarını taşıyan bildirilerle ve bazılarının zaman zaman havuz medyasında çıkan beyanatlarıyla destek verilmesinin, onlara duyulan ve her halükârda korunması gereken saygıyı zedeleyeceğinden endişe duyduk ve bunu defaatle de ifade ettik.

Çünkü onlar Üstadı görmüş, sohbetinde ve hizmetinde bulunmuş, zor zamanlarda etrafında halka tutmuş ve çile çekmiş insanlardı.

“Kastamonu’da lise talebeleri yanıma geldiler” diye başlayan Meyve Risalesi’nin Altıncı Meselesi her okunduğunda, o liselilerden birinin Abdullah Yeğin Ağabey olduğu hatırlanır.

Üstadın 1960 Mart’ında Isparta’dan başlayıp Urfa’da son bulan veda yolculuğu, şoförlüğünü yapan Hüsnü Bayram Ağabeysiz anlatılır mı?

“Risalelerin âlem-i İslama açılması” bahsinin geçtiği mektupların hangisinde Üstadın Seyyid Salih dediği Salih Özcan Ağabeyin ismi yok?

Çok zor şartlarda risalelerin İstanbul matbaalarında basımı hizmetinin isimsiz kahramanlarından biri Ahmet Aytimur Ağabey değil mi?

Keza risale neşriyatını Ankara’da omuzlayan ve TRT radyosunda risale ilanı vererek de bir ilk’e imza atan isim, Said Özdemir Ağabeydi.

Üstadı ziyaretlerinden de aldığı feyizle risale eksenli orijinal ilmî eserlere imza atan Abdülkadir Badıllı Ağabeyin emekleri unutulur mu?

Ya Üstadı evinde 3 ay misafir edip neşriyat hizmetlerinde ve eserlerin dünyaya açılmasına büyük emeği olan Fırıncı Ağabeyin gayretleri?

Ömürlerini hizmete adamış bu ağabeylerin, hepimizin başının üstünde yeri var ve onların isimlerini birtakım karanlık siyasî ve ticarî rant hesaplarına alet etmeye kimsenin hakkı yok.

Ama ne yazık ki son süreçte bunlar yapıldı.

Son örneği, havuz medyasına verilen o tuhaf “tebrik ve teşekkür ilanı.” Ve deniliyor ki, bu ilan, evvelce Sungur Ağabeye komplo yapanların marifeti. Üstelik bunu söyleyen biz değiliz. Bandrol ve devlet tekeli tezgâhına aktif destek veren ve dahası bize son derece ağır hakaretlerle saldıran birileri böyle diyor.

Demek ki, sürecin başından beri seslendirdiğimiz, “Ağabeylerin adını kendi hedefleri için alet eden bir çete var” tesbitimiz doğruymuş.

Şimdi bu çete kendi içinde çatışmaya başladı.

Yaşadıkça daha neler göreceğiz bakalım...

tweet- “Yeni Türkiye yolunda yeni şeyler söylemek lazım” diye ilan veren “Millî İrade Platformu,” bunu hukuksuzluklara alkış tutarak mı yapacak?

Okunma Sayısı: 14846
YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi'ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse dahi özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının bir bölümü, alıntılanan haber veya yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.

Yorumlar

(*)

(*)

(*)

Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. İstendiğinde yasal kurumlara verilebilmesi için IP adresiniz kaydedilmektedir.
  • kasim muezzinoglu

    1.1.2015 18:10:04

    Kazım abi ustad hazretleri Fırıncı abinin evinde kalmamıştır bu ustadin prensiplerine de aykırıdır bu konuda mesut Zeybek abinin görüşlerine müracaat edebilirsiniz

  • Derkan BERK

    27.12.2014 15:45:28

    Son olarak Buhari ve Müslim den bir hadis-i şerifi hatırlatmak isterim ; "Kişi, sevdikleri ile beraberdir"... Ebedi alemde, ebediyete uzanan nihayetsiz bir hayatta, beraber bulunmayı arzu ettikleriniz her kimler ise; lütfen dikkatli seçim yapın !!!

  • refik

    26.12.2014 21:14:23

    Allah rahmet etsin Abdulkadir Abiye... Mekanı cennet olsun... Kazım Bey Bugün gazatesi yazarı hakaretlerle anmış Abdulkadir Ağabeyi... Bugün yayın grubuna gerekli uyarıyı yapmanız temennisi ile...

  • Derkan BERK

    26.12.2014 20:11:08

    Erhan isimli yorumcu kardeşime !!! Sayın Erhan kardeşim, CNN Türk de tam da konusu sıcaklığını yitirmemişken Akif Beki isimli program yapımcısının gecenin geç vakitlerinde yaptığı programa, tahşiyeciler ismi ile zikredilen gurubun kanaat önderi Mehmet Doğan'la yapılan CANLI YAYIN röportajında Mehmet Doğan dedi ki: "Usame Bin Ladin benim müslüman kardeşimdir. Ben onu imanı sebebiyle severim" .... Aynen bunu dedi... Elbette ki böyle bir söz için hapis cezası şimdilerde verilmiyor ve eyleme dönüşmedikçe bir kişinin terör elebaşlarını medh etmesi hapisle cezalandırılmıyor ,, lakin davaya konu günlerde bu bir suç idi. Yani deniyor ki; Bin Ladin ve El Kaideyi seven Türkiye deki temsilcileri v.s bunlardır..... Şahsi kanaatim o dur ki; Amerika'da ikiz kulelere yaptığı saldırı ( Kendisi zaten bunu biz yaptık dedi ) ile Irak ve Afganistan 'da 2,5 milyon müslümanın katliam ve tecavüzlere uğramasına neden olan bir adamı övmek ve sevmek bile suç olmalıdır !!!

  • Mustafa BİTER

    26.12.2014 19:01:18

    Böyle bir çete varsa , adları kullanılanlar neden çıkıpta gazetelere bir ilan vermiyorlar ? Neden bizi kullanmayın demiyorlar ? İnanmam çok zor...Başbakanın karşısında dört büklüm olanlar ve yıllardır Risale-i Nur talebelerini yanlış yönlendirenlerin kullanıldığına,bir çetenin olduğuna inanmam çok zor Sayın Güleçyüz. Seçim boyunca Risale-i Nurlar destekledikleri siyasetçilerin elinde meydan meydan gezdi.Neden ses çıkarmadılar ? Bizzat ne kadar memnun olduklarını belli gazetelere verdikleri mülakatlarda gözleri yüzleri gülerek ifade ettiler. Yeni Asya beni kullanıyorsa bir gün dahi almam.Peki onlar... Ağabey olmak Sahabelerden üstün olmak demek değildir. Ve biz bu ağabeylerin cemaziyelevvelrinide biliyoruz...Şu an hepsi Üstad ve Gündüzalp zamanında içlerindekini dökemiyorlardı,meydan boş...Rahatlar... Hesaplarını önce Üstad'a,sonra Allah'a versinler...Şahsen benim bunlar hakkında artık müsbet bir kanaatim kalmadı. Kimse kusura bakmasın...

  • erhan

    26.12.2014 18:54:50

    Ve sevgili SELMAN bey kim yere düşmüş söyler misin Ekrem mi Hidayet mi yere düşmüş, yapmayın allahaşkına, yere düşmek üzere olan bence devletine sahip çıkmak lazım. Çünkü en kötü devlet bile devletsizlikten iyidir. Gülen mi yere düşmüş nolmuş, ekremin geçmiş yazılarına bak oku Attırdığı manşetlere bak gör, "Tahşiyecilerleé ilgili ne yaptın aziz dostum peki, ordaki zulme ne yaptın belki haberin bile olmadı. O insanalr Gülen, Zaman, Bugün gazetesi ve samanyolu tv ve sonunda imzasız mektupla içeri atılıp 17 ay zalimce muamale görürken ne yaptın... Ne acıdır ki zalim zulmünü yaparken tekebbür içinde ses yok, Aynı zulümkar bedel ödeneceği zaman hakkaniyet ve ezilene destek hamaseti ve iyi o halde bırakın zalim sulmüyle payidar olsun, "karınları deşilsin,beyin kanamasından ölsünler"..........

  • erhan

    26.12.2014 18:49:37

    Kaldı ki ben yorumumu yaparken yeni aasya çizgisinin kalitesini bildiğim için, ki 13 yaşından beri yeni nesil snra yeni asya bir ara da tasvir isimleriyle bile olsa neşriyatı takip eden birisi olarak şaşkınlığımı dile getirdim, Sevgili DERKAN son yorumunuzda aynısını yapanlara bugün sözüm ona "alicenaplık" gibi destek veriyor olmak bana ikircikli bir tavır gibi geliyor, ki bunu herkes yapsa şaşırmam ama Yeni Asya yapınca şaşkın üzgün ve sükut içnideyim... sitemim sevdiğimdendir...

  • erhan

    26.12.2014 18:46:06

    Sayın Derkan Berk elmayla yaptığınız kıyas bence noksan bir kıyas, Ekrem dumanlının yaptığı işte gazeteciliğin ikinci planda olduğunu çok iyi ibldiğinizi sanıyorum, Lakin gülen ve camiasının devlete matuf eylem ve fiillerini ilhan selçuğa tepkiyle örneklemek ilginç geldi, Kaldı ki ilhan selçuğu da o hale kimin getirdiği ortada, Sen zulmedene, zulme uğrayana yapılan alicenaplıkla, sulümkar olana zulmünün bedeli sorulurken aynı muameleyi yapmak, " aç canavara tahabbüp" etmekle aynı şeydir, emin olun ki o canavar durdurulmazsa, senden benden ondan diş kirası da isteyecektir. kaldı ki mustafa kaplan bünyamin ateş de basın idi yayıncı idi... o insanalrın günahı neydi bunu merak ediyorum doğrusu.....

  • ali yeşilkaya

    26.12.2014 18:23:48

    siyasetlerine itiraz etmemizi,abileri haşa hakir görüyormuşuz gibi göstermek isteyenlere İTİRAZIM VAR! karşıdakini anlamak yerine,kendi zihnindeki şablonlarla yargılayanlara İTİRAZIM VAR! 35 senedir münakaşa konusu olan her bahiste haklı olduğu tarih tarafından tesbit olunan yeni asyaya,hala inadına itiraz etmeye İTİRAZIM VAR! RİSALE-İ NURLARIN NAŞİR-İ EFKARI OLAN YENİ ASYAYA SİYASETÇİLİK BAHANESİYLE ADAVET EDİP,KOLTUĞUNUN ALTINDA yeni şafak,akit,zaman GİBİ GAZETELERLE DERSE GELENLERE İTİRAZ EDEMEYECEK KADAR HUSUMET VE KİN BAĞLAYANLARA İTİRAZIM VAR!

  • hasan

    26.12.2014 18:23:21

    Nere imza atsaydi kazım abi. Teşekkür e mi? Ya da havuz u aklamaya mi? Net olunuz hak ve hakikat inhisar altına alınamaz.Abiyi nere taraf olmasını istiyorsunuz. Haram a haram diyememek ne acı.

  • ali yeşilkaya

    26.12.2014 18:17:05

    hakkın hukukun yanında olmakla,hakkı yenen şahıs veya kurumun her dediğini kabul etmek arasındaki farkı anlayamayanlara İTİRAZIM VAR! ergenekon-balyoz davalarındaki hukuksuzluklara,adalet namına dikkat çektiğimizde bize 'ergenekoncu'deyip ve o gün hocanın eteği altında nurculuk yaparken bugün bize fethullahçılık isnad edenlere İTİRAZIM VAR! falanca seçimde siyasi islamcıya oy vermeyi ihlaslı hizmet kabul edip,bizim tercihimizi siyaset olarak sunanlara İTİRAZIM VAR! yeni asyaya itiraz ederken keyfi,şahsi ve indi laflardan başka delil gösteremeyenlere İTİRAZIM VAR! dini siyasete alet eden zihniyetin,memleketteki 'dindar' anlayışına vurduğu darbeyi göremeyecek kadar muhakemesiz olanların siyasi-içtimai hadiselerden bahsetmesine İTİRAZIM VAR! üstadın'hepiniz beni siyasetinize alet edersiniz.şu taş kafalı hariç'sözüne muhatap olmuş abilerin siyasetlerini sorgusuz sualsiz delil görenlere İTİRAZIM VAR!

  • Derkan BERK

    26.12.2014 15:29:11

    Esen rüzgarlara göre yön değiştirmek, cemaatimiz şişmanlasın diye davadan tavizler vermek, 3-5 gazete ilanı ya da fabrika arsası için kalemlerini satmak, en iri cemaat olacağız diye devletle pazarlıklara ya da gizli anlaşmalara girmek, siyasilere kuyruk olup, makam ya da maddi beklentilerle el açmak,,, bunlardan bir tanesini Yeni Asya 'da göremiyorsanız; "doğru yerdesiniz" demektir..... Elhamdulillah... Cumalarınız mübarek olsun.

  • Selman

    26.12.2014 15:28:46

    O bildiriye ben de imza atanlardanım. Memnuniyetle ve vazife addederek ve kendi adıma imzaladım. Kim ki yere düşmüş, elinden tutarım; kim ki zulme uğramış, Allah için yardıma koşarım; kim ki zalim olmuş, hırsız olmuş, karşısında dururum; kim ki hırsızlık ve zalimliğini savunmaya kalkar, dilinden tutarım. Elimin erişmediğini de Allah'a havale ederim. O en iyi şekilde gören, bilen, duyandır!.. Benim gibi olanları da Allah için severim. Allah için seviniz!..

  • Derkan BERK

    26.12.2014 15:24:52

    Buna benzer bir adaletsizlik, Cumhuriyet Gazetesi yazarı ve yıllarca İslam-Nurcu düşmanlığı yapmış olan İlhan Selçuk isimli gazeteciye de yapıldığında ; bu zulümdür diyerek hem yazan hem de imza koyan Kazım Güleçyüz idi ve dosdoğru bir iş yaptı. Allah yolundan şaşırtmasın,, biz memnunuz bu hakkaniyetli duruşundan !!! ERHAN ve YILMAZ isimli yorumcuların dikkatlerine !!!

  • TATAR RAMAZAN

    26.12.2014 15:16:13

    CELAL CAN KARDEŞ ben o mesajı yazdığım zaman senin mesajın ekranda yoktu. Ben tüm nur talebeleri ve yeni asya okurlarına hakkımı helal ederim. onlara karşı benlik dava edemem. Şahsi görüş ve düşüncelerimi paylaştığım için kimse alınmasın lütfen

  • CEMAL ÖZKAYA

    26.12.2014 15:09:18

    erhan ve yılmaz kardeşler. vela teziru vaziratun vizra uhra ayetini risalelerde hiç okumadınızmı?

  • erhan

    26.12.2014 14:16:16

    Sevgili abicim Abi diyrum çünkü abilerimizdensiniz, ben dört yıl ankarada kubilay sokakta ve Abdulkadir özkan vakfı binasında kaldım, o yıllardan beri de yeni asya'nın yayın çizgisini bazı dönemlerde eleştirmeme rağman canı gönülden esin kaynağım olarak gördüm. Öncelere gitmeden 30 Mart seçimleri tecihi, 10 Ağustos tercihi nedeniyle şaşırdım, Bunlara rağmen hadi neyse diye düşündüm. Fakat Gülen Cemaatiyle olan tavır konusunda, yıllarca onların Risale-i Nur konusundaki Üstadı kendilerince yorumlamaya matuf, yanlış tavırlarını, Risale-i nurlara olan bağlılığımız çerçevesinde hiç tasvip etmedik ve Yeni Asya da etmedi. Her şeye rağman bizim camiamız dik duruşunu bozmadı.. . Ama sizin Gülen cemaatinin verdiği ilandaki imzanızı görünce artık sebeb-i hikmeti kendinden menkul bu dayanışmayı idrakim izanım anlamadı ve kabul etmedi ve etmeyecek...

  • yılmaz

    26.12.2014 14:15:53

    ah abicim ah şok olmuş şekilde izliyorum yılların abilerimi şaşkınız üzgünüm kırgınım çok ama çok şaşkınım gülen'in ekreminin ilanına nasıl imza verdiniz:(

  • hakan kagan

    26.12.2014 14:09:46

    Guzel tespit.Bizim itirazlarimiz abilerin varligina degil zaten bunu anlayamiyorlar herhalde.yapilan yanlislara yanlis basmalara tuzaklara baliklama dalmalarinadir.imtihan devam ediyor iste.

  • celal can

    26.12.2014 13:36:08

    tatar ramazan kardeşim öncelikle hakkını helal et .yazmış olduğum mesaj sana muhalefet olsun diye yazmadım.yanlış anlamalara sebeb olmasın..

  • İsmail Cebecili

    26.12.2014 13:05:18

    http://www.hizmetvakfi.org/abdullah-yegin.html "Bediüzzaman, Abdullah Yeğin’i siyasi hareketlerin içinde bulunmaktan özellikle men etmiştir: “Üstad, ‘Sen siyasi şeylere katiyen karışma.’ dedi. Çünkü ben, kim ne derse bakarsın inanıveririm. O yanımı Üstad bildiği için böyle söylemişti.” Etiket: Kurucu mütevellimiz " Abdullah Abi'nin ellerinden öpüyorum. Sayın Güleçyüz, olayı biraz daha geçmişi ile ele alır ve hatırlatırsanız, sanıyorum daha faydalı olacaktır. Özellikle yıllar önce bir Sempozyum'da karşılaştıklarında, rahmetli Sungur Abi ile, Prof. Dr. N. T. arasında geçen olay için yazdığınız cümleyi hatırlatın. Bahsettiğiniz karanlık çeteyi dile getiren Ü.Ş.'in amaç ve hedefini anlayabilmek çok zor sanırım. Ben birşey anlamadım. Siz biraz daha açıklasanız, Nurlarla irtibatlı olan ve merak eden herkes için büyük yararlar sağlarsınız.

  • TATAR RAMAZAN

    26.12.2014 11:45:14

    kardeşim derviş yazdıklarına tam olarak katılıyorum. içimi acıtıyor dediğim şeyler de o idi. üstadın hayattaki talebeleri payeside faniymiş demek. bütün dualarımız Badıllı abi ile Allah cc mekanını cenette üstada ve efendimize komşu eylesin. Ama benim bildiğim üstad bu bandrol, platform ve siyasi bazı şeyleri sorar .......... Allah cc yar ve yardımcısı olsun

  • celal can

    26.12.2014 11:44:53

    biz rabbimize karşı aciz ve fakr içindeyiz .zalimlere karşı ise başımız dik.mensubu olduğumuz dava ve camianın gereği olması itibari ile...risalei nurun şaşmaz prensipleri içinde rüyalarda var.ve üstadımız gönül erlerinin rüyalarını, hele içerisinde peygamber efendimizin sav oldu rüyaları itiraz etmemişken...bir avuç tuz yiyip yatan deryalara dalar ,ırmaklara girirer nehirlere bakar.asrın vekilinin içinde bulunduğu rüyalar...nasıl yorumlanmalı.

  • Ahmed Nur

    26.12.2014 11:25:23

    Derviş Mandıracı bey, neden bahsettiğiniz tam anlaşılmadı bence. Biraz daha açar mısınız?

  • A.Derviş MANDIRACI

    26.12.2014 11:17:46

    Bu sabah O Ağabeylerden A.Kadir BADILLI nın R.A vefaat haberini öğrendim.İçimde birşey buruklaştı.Sonra Vefaat tarihine baktım.25 Aralık.Perşembe-Cuma gecesi.Refik-i Ala'ya gitmek için güzel bir gece.Sonra vesveseler zihnimi kurcalayıp durdu.Meşhur 25 ARALIK ın yıldönümü.Bir anlamda ....söylemeye dilim varmıyor... Sonra, Nur Talebelerini medyada TAHŞİYECİLER diye bahsedilenlere karşı 2003 yıllarında UYARAN,fevri ve radikal söylemlerden uzak durulması gerektiğini söyleyen Ağabeyimiz.Tamda bununla ilgili yargı süreçlerinin başladığı ve boy boy haberlerin basında,tv de yer aldığı günler. Bazen TEVAFUKLARA dikkat etmede fayda var.Ya kader, ya da hadiseler bizlere birşeyler anlatmak istiyordur. Mekanı Cennet Makamı Üstadımızın komşuluğu olsun.Rabbimiz Lütfu İlahisine mazhar eylesin.Amin.

  • TATAR RAMAZAN

    26.12.2014 10:51:08

    Benim için önemli olan RİSALEİ NUR dur. ÜSTAD ın hayranıyım. ZÜBEYİR ABİ benim için üstada açılan bir kapı. Diğer abilere, üstadınım dostluklarına sonsuz saygım var. Ama RİSALE İ NUR un şaşmaz prensipleri dururken abilerin rüyaları ve telkinleri beni tatmin etmediği gibi içimi acıtıyor. ve keşke üstadın hayattaki talebeleri ifadesini kullanarak onları gördüğümüz yüksek makamlardan yanıbaşımıza düşmeselerdi. Allah sonlarını da baştaki gibi hayırlı eylesin .varsın yanılanlar biz olalım, keşke.

  • Selman

    26.12.2014 09:46:40

    m ozmuş.. yanlış anlaşılmışız kardeşim.. Dediğim şudur: Ellerini öper, hizmetimize devam ederiz. Anladın sen:)

  • Derkan BERK

    26.12.2014 09:23:42

    Yaşlılık hali pek çok insanda değişik tezahür eder. Kimisinde sığınma duygusu ve ilgi beklentisi,, kimisinde alzheimer (demans) tarzı; ne yaptığını fazla bilememek,, kimisinde geçmiş yıllarına saygı beklentisi (ücreti dünyada bekler hale düşmek),, kimisinde de gençlik yıllarının adrenalininden kurtulmuş olgun, vakar ve bağışlayıcı ve nihayet kimisinde de; kainatın en olgun meyvesi ve ahirete ayinedarlık yapan kemalat timsali bir mütekamil şahsiyet... Yaşlılığı, son cümledeki gibi nihayetlenip Rahmet-i Rahman 'a kavuşan kullardan olmayı, Allah-u Azim-üş Şan dan niyaz ediyoruz.......

  • m özmuş

    26.12.2014 09:22:39

    Selman ...! sana ve senin gibi düşünen kardeşlere üstad bak ne diyor.“Evet, kimse demez ayranım ekşidir. Fakat siz mihenge vurmadan almayınız. Zira, çok silik söz ticarette geziyor. Hattâ, benim sözümü de, ben söylediğim için hüsn-ü zan edip tamamını kabul etmeyiniz. Belki ben de müfsidim. Veya bilmediğim halde ifsad ediyorum. Öyleyse, her söylenen sözün kalbe girmesine yol vermeyiniz. ...Mihenge vurunuz.” münazarat

  • ali vefalı

    26.12.2014 09:10:45

    Öyle karışık fitne çevrilmeye çalışılıyor ki, Müsebbibi olanlar İnşallah cezalarını bulup, rezil olacaklardır.

  • Selman

    26.12.2014 08:35:15

    "Ağabeyler dediyse doğrudur" der, kendi hak bildiğimiz yolumuza devam ederiz. Baki selam ve dualarımızla.

  • CEMAL ÖZKAYA

    26.12.2014 08:11:11

    polat kardeş acaba abiler fitne dahada büyümesin diye sessiz kalmış olabilirmi? öyleyse bile iki kardeş grup arasında kapanan yaraların tekrar açılmasına sebep oldu. bazıları iyilik zannıyla fenalık yapar diyor üstad. demek insan sahabede olsa abide olsa dikkatli olacak.

  • HÜSEYİN İLHAN

    26.12.2014 06:48:21

    Çeteler vardır çetelerden içerü, Hak hak derler hak,kı deler geçerü,

  • Polat Müstear

    26.12.2014 01:22:31

    Birileri agabeylerin isimlerini kendi keyflerine göre ve rizalari olmadan kullanip ilan vermislerse aradan gecen zamanda isimleri gecen agabeylerden biri kalkip bu ilanlari biz vermedik demeleri gerekmez miydi? Sükut ikrardandir kaidesince ses seda cikmazsa riza var demektir. Peki bu neyi degistirir?

  • hasan Muharrem okur

    26.12.2014 00:53:05

    Dualarımız sizinle

(*)

Namaz Vakitleri

  • İmsak

  • Güneş

  • Öğle

  • İkindi

  • Akşam

  • Yatsı