Global Bilgi, Türkiye’de ilk kez düzenlenen “İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri” organizasyonunda 4 farklı kategoride ödül kazandı.
Global Bilgi, “En İyi Çağrı Merkezi” ödülünün yanısıra, “Jüri Özel Ödülü”, “Expo 2006’nın En İyi Ürünü” ve “En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorilerinde de ödüle lâyık görülen kuruluş oldu.
İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2006, “2. Uluslararası İstanbul Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı” çerçevesinde ilk kez düzenlendi. Ödül kazanan kuruluşlar, 9 Kasım Perşembe gecesi Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenen ödül töreninde açıklandı. Türkiye’de Çağrı Merkezi hizmeti sunan 30 kuruluşun başvurduğu organizasyonda, toplam 11 kategoride ödül verildi.
|