Güncel |
Telekom, arızaları akıllı telefonlarla giderecek |
TÜRK Telekom Erişim Direktörü Bülent Hasenekoğlu, arıza, tesis ve nakil taleplerini karşılamada müşteri memnuniyetini artırmayı amaçlayan ‘’haTTa çözüm’’ projesinin Ocak ayında beş ilde uygulamaya konulduğunu, Ağustos ayında da tüm Türkiye’de yaygınlaştırılacağını bildirdi. Hasenekoğlu, ‘’Proje öncesinde bir telefon arızası ortalama 6 saatte giderilebiliyordu. Projenin devreye girmesi ile bu süre yaklaşık 4 saate indi’’ dedi. Türk Telekom Erişim Direktörü Hasenekoğlu, bugüne kadar müşterilerden gelen telefon hatlarına ilişkin arıza, tesis ve nakil taleplerini görevlilere yazılı ortamda ilettiklerini hatırlattı. Telefon hatlarında meydana gelen arızaların giderilmesinde ve hatların kurulması ya da taşınmasında, Türk Telekom bünyesinde yaklaşık 7 bin 500 personelin çalıştığını belirten Hasenekoğlu, 2 kişiden oluşan saha ekiplerinin 7 gün 24 saat hizmet verdiğini dile getirdi. |
28.02.2010 |