Yenilenen Grandeur yüzünü gösterdi HYUNDAİ'NİN E-Segmenti’nde yer alan modeli Grandeur, yenilenen tasarımı, arTtırılan güvenlik donanımları, yükseltilen performansı, yeni şanzımanı, düşürülen yakıt tüketimi ve emisyon değerleriyle Chicago Otomobil Fuarı’nda tanıtıldı. |
Toyota, Türkiye’de çözüme hazır Toyota, Türkiye’de “potansiyel gaz pedalı sorunu”na yönelik hazırlıklarını tamamladı. Toyota Pazarlama ve Satış A.Ş., geçmiş yıllarda satılan ve kapsam dahilinde bulunan 57.301 adet araç için geri çağırma kampanyası başlattı. |
Sedan sınıfında yeni bir seçenek “5 BY PEUGEOT” Peugeot’nun yeni Marka projesi, yeni pazarlar kazanmak ve markanın tarihsel pazarlardaki varlığını güçlendirmek olmak üzere çift yönlü bir ürün atağına dayanıyor. |
MAZDA'NIN dünya çapında 92 ödül alarak kırılması zor bir rekorun sahibi olan ve başarılı bir satış grafiği yakalayan modeli Mazda3’ün dizel versiyonu Türkiye’de satışa sunuldu. |
Skoda, segmentinin gözde modelleri arasından sıyrılan Superb’e ve birçok özelliğiyle öne çıkan Octavia’ya sahip olmak isteyenler için çok cazip bir kampanya başlattı. |
Peugeot Eco Cup adayları seçildi PEUGEOT, çevreci sürüş olgusunu teşvik etmek ve yaygınlaştırmak amacıyla Avrupa’nın ilk yarış organizasyonu olan “PEUGEOT ECO CUP” faaliyeti devam ediyor. |
Renault, Fransa’da Canalsat 349 ve İngiltere’de Sky Guide 883. kanalları üzerinden yayın yapan kendi televizyon kanalını açtı. |