Haberler |
Bizim Mutfak’ta hedef, yüzde 81 büyüme |
2008 yılını yüzde 19 büyüme ve 101 milyon TL ciro ile kapatan Bizim Mutfak, yeni kategorilere girerek 2009 yılında yüzde 81 büyüme ile 183 milyon TL ciro hedefliyor. 7 yıllık genç ve dinamik bir marka olan Bizim Mutfak 18 kategoride 117 ürün ile sektörde önemli bir yere sahip bulunuyor. Markanın, Ramazan ayı öncesi yeniliklerini paylaşmak üzere düzenlediği toplantı, Yıldız Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, Yağ, Mutfak ve Fonksiyonel Gıdalar Pazarlama Genel Müdürü Derya Sevgin ve Bizim Mutfak reklâm kampanyasının yıldızı, başarılı tiyatro san'atçısı Demet Akbağ’ın katılımı ile gerçekleşti. Ümit Kızıltepe / İstanbul |
06.08.2009 |