"Ümitvar olunuz, şu istikbal inkılâbı içinde en yüksek gür sada İslâm'ın sadası olacaktır."

Piyasalar

NBA finallerinde sosyal paylaşım rekoru

23 Haziran 2016, Perşembe 17:40
Amerikan Basketbol Ligi (NBA) finalinde Cleveland Cavaliers’ın Golden State Warriors'a 4-3 üstünlük kurarak şampiyonluğa ulaştığı 7 maçlık seriyle, televizyon ve sosyal medyada yeni rekorlara imza atıldı.

​Sosyal platformlarda final karşılaşmaları sırasında 5,2 milyar içerik ve 800 milyon video yorumu oluşturuldu.

Final serisi, ABD'de 2016 yılının Twitter üzerinden en çok mesaj paylaşılan spor olayı oldu. Serideki 7 maç sonunda Twitter'da dakika başına 337 bin mesaj atıldı.

NBA'in hesabı, 76,5 milyon izlenme ile tüm Vine hesapları arasında da bir numaraya yerleşti.

Televizyonda izlenme oranları

ABC kanalı tarihinde en çok izlenen NBA finalleri unvanına erişen seri, maç başına ortalama 20 milyon 215 bin seyirciyle ABD'de 1998’den bu yana en çok izlenme oranına da ulaştı.

Serinin 7. maçını, televizyondan dünya genelinde en yükseği 44 milyon 807 bin izleyici olmak üzere ortalama 31 milyon 18 bin seyirci izledi. Serinin son maçı, NBA tarihinin en çok izlenen üçüncü karşılaşması oldu.

AA

Etiketler: sosyal medya, nba, paylaşım
Okunma Sayısı: 1334
YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi'ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse dahi özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının bir bölümü, alıntılanan haber veya yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.

Yorumlar

(*)

(*)

(*)

Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. İstendiğinde yasal kurumlara verilebilmesi için IP adresiniz kaydedilmektedir.
    (*)

    Namaz Vakitleri

    • İmsak

    • Güneş

    • Öğle

    • İkindi

    • Akşam

    • Yatsı