Saray’dan yatırım atağı |
Saray, yenilenen tadı ve ambalajı ile marshmallow’lu bisküvisi Çikilop’u tanıttı ve yeni reklam kampanyasını başlattı. Bisküvi ve çikolata sektörünün 3. büyük markası Saray, düzenlediği toplantı ile yenilenen Çikilop’u tanıttı ve reklam kampanyasına start verdi. Toplantıda konuşan Saray Holding Yönetim Kurulu Başkanı Sami Özdağ, holding olarak, gıda, kâğıt, makina ve mobilya sektörlerinde faaliyet gösterdiklerini söyledi. Faaileyetlerinin yüzde 70’ini gıda sektörünün oluşturduğunu ve 80 ülkeye ihracat yaptıklarını belirten Özdağ, 2010 yılında 50 milyon dolar ihracat hedefine ulaşacaklarına inandığını kaydetti. 400’ü aşan ürün çeşidi ve marka olarak dünyanın 100 ülkesinde de bulunduklarını vurgulayan Özdağ, gıda devi olma vizyonu için çalışmalarına devam ettiklerini dile getirdi. Özdağ, Türkiye’ye özel çikolata ve sağlığa zararlı olmayan ürünler için araştırma yaptıklarının müjdesini de verdi. Süt, pastörize süt, süt tozu, kaşar peyniri ve diğer peynir türlerinde de üretim ve ihracat hedeflerinin yanı sıra hayvancılık ve meyvecilikle ilgili yatırımları hakkında da bilgi veren Özdağ, İstanbul’daki makina fabrikasından da Orta Doğu’ya büyük ihracat gerçekleştirdiklerini bildirdi. Suudi Arabistan’ın Cidde şehrinde de bir markayı alıp 10 milyon dolar yatırımla revize ederek üretime başladıklarını aktaran Özdağ, grubun konsolide cirosunun 200 milyon TL’ye ulaşacağını ve yıllık yüzde 20 büyüme hedeflediklerini sözlerine ekledi. Ürün Grup Yöneticisi Tülin Topçu da yenilenen Çikilop hakkında ve reklam kampanyası hakkında bilgi verdi. |
20.10.2010 |