Kültür-Sanat |
NT’den ‘Okuyan Türkiye’ kampanyası |
KİTAP konulu projelerle adını Guinness Dünya Rekorlar Kitabı’na yazdıran NT Mağazaları kitap okumaya teşvik amaçlı kampanya düzenledi. NT Mağazaları Türk, dünya ve doğu klâsiklerinden oluşan kitaplarda başlattığı indirim kampanyasıyla klâsikleşen kitapları okuyucular ile uygun fiyata buluşturuyor. NT Mağazaları Kurumsal İletişim Müdürü Arif Özel; “Türkiye’de kitap okuma oranı düşük diye dile getiriliyor. Hatta bir takım istatistiklerle kitap okuma oranımızın düşük olduğu açıklamaları yapılıyor. Biz NT olarak geçtiğimiz Ağustos ayında 13 yeni mağazayı Türkiye ile buluşturduk. Özellikle kitap okumanın düşük olduğu dile getirilen bir dönemde aynı anda 13 mağaza açarak Türkiye’nin okuduğunun en önemli göstergesini ortaya koyduk” dedi. Özel; ayrıca “Kitap okumanın yaygınlaştırılması amaçlı yeni eğitim öğretim döneminde de kitap merkezli projeler planlamaktayız. Bu projelerle amacımız okuma bilincinin oluşturulması, okumayı sevdirme gibi kazanımların elde edilmesidir” diye konuştu. |
07.10.2010 |