Kültür-Sanat |
Kültür A.Ş. bir marka haline geldi |
İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Ahmet Selamet, “Kültür A.Ş’nin, İstanbul’un kültür ve sanat hayatında bir marka haline geldiğini, bundan dolayı sanat dünyasının takdirlerine mazhar olduğunu” söyledi. Kâğıthane’deki Miniatürk’te düzenlenen iftarın ardından konuşan Selamet, kültür, sanat ve medya dünyasını bir araya getiren iftar yemeğinde olmaktan mutluluk duyduğunu belirterek, 2010’un İstanbul için büyük anlam taşıdığını, Avrupa Kültür Başkenti olan İstanbul’da çok sayıda faaliyete imza atıldığını anlattı. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Kültür A.Ş. Genel Müdürü Nevzat Bayhan da İstanbul’da her türlü güzelliğin bir araya gelerek bir ‘’güzellikler imparatorluğu’’ oluşturduğunu belirterek, İstanbul gibi bir şehirde yaşamanın ayrı bir mutluluk olduğunu söyledi. Bayhan, sahip olduğu kültürel ve sanatsal zenginliğin, İstanbul’u Avrupa’nın başşehri durumuna getirdiğini kaydetti. İstanbul’u İstanbul yapan ögenin kültür ve sanat camiasının insanları olduğunu söyleyen Bayhan, ‘’Biz de bu camiaya ve İstanbul’a lâyık olmak için uğraşıyoruz. Kültür A.Ş’nin son 6 yılına bakıldığında finansal anlamda 5, kültürel etkinlik anlamında 10 kat büyüdüğü görülmektedir’’ diye konuştu.
İstanbul / Ümit Kızıltepe |
04.09.2010 |