30 Nisan 2010 ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET VE ŞÛRÂDIR Mobil İletişim Künye Abonelik Reklam Bugünkü YeniAsya!

Eski tarihli sayılar

Günün Karikatürü
Gün Gün Tarih
Dergilerimiz

Güncel

3. KÖPRÜ AÇIKLANDI

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, 3. Boğaz Köprüsü geçişinin de dahil olduğu Kuzey Marmara Otoyolu Projesinin Garipçe ve Poyraz mevkileri arasında olduğunu bildirdi. Yıldırım, 3. Boğaz Köprüsü de dahil Kuzey Marmara Otoyolunun maliyetinin kamulaştırma bedelleri dahil olmak üzere 6 milyar dolar civarında olacağını kaydetti.

3. köprü güzergâhı açıklandı

ULAŞTIRMA Bakanı Binali Yıldırım, 3. Boğaz Köprüsü geçişinin de dahil olduğu Kuzey Marmara Otoyolu Projesi’nin Garipçe ve Poyraz mevkii arasında olduğunu bildirdi. Yıldırım, üçüncü köprünün güzergâhıyla ilgili yaptığı açıklamada, 3. Boğaz Köprüsü de dahil Kuzey Marmara Otoyolu’nun maliyetinin kamulaştırma bedelleri de dahil olmak üzere 6 milyar dolar civarında olacağını söyledi. Bakan Yıldırım, 3. Boğaz Köprüsü’nün Garipçe ve Poyrazköy mevkii arasında olduğunu belirterek, şöyle konuştu: ‘’Kuzey Marmara Otoyolu, İstanbul’un batı sınırından 41 derece enlem, 28 derece boylamındaki Kınalı mevkiinde TEM otoyolu kavşağında başlamakta. 41 derece enlem 28 derece boylamdan başlayan Kömür ocakları mevkiini katetmekte, İstanbul Boğazı’nı ise 41 derece enlem 29 derece boylamda 1275 ana açıklığı olan bir asma köprüyle geçmekte. Daha sonra 41 derece enlem 29 derece boylamdaki Paşaköy mevkiine ulaşarak, 40.8 derece enlem 29.4 derece boylamda Gebze civarında İzmir otoyolu ayrımına ulaşmaktadır. Kuzey Marmara Otoyolu, 40.7 derece enlem, 30 derece boylamla İzmit’in kuzeyini katederek Adapazarı’na yönelmektedir. 40.8 derece enlem, 30.3 derece boylamında Adapazarı’ndan Eski Adapazarı ile Yeni Adapazarı-Yeni Kent arasında geçen güzergâh, 40.7 derece enlem, 30.6 derece boylamda Ak Yazı ile Hendek ilçe sınırları içerisinde TEM otoyolu ile buluşmaktadır.’’

Bakan Yıldırım, Kuzey Marmara Otoyolu projesinin kamu-özel sektör ortaklığıyla gerçekleştirileceğini belirterek, ''Diğer iki köprünün aksine doğrudan kamu kaynağı kullanmadan gerçekleştirilecek bir projedir. Bu yönüyle de bir ilktir. Projenin tamamı ihaleyle gerçekleşip yüklenici firma bulunduktan sonra etap etap gerçekleşecek ve ilk etapta 3 yıl içerisinde en geç birinci bölümünü tamamlamış olacağız. Tamamını da 4-5 yıl içerisinde bitirmiş olacağız'' dedi.

30.04.2010

 
Sayfa Başı  Geri

Bütün haberler

Başlıklar

  Dursun Çiçek için yakalama emri çıkarıldı

  Anayasada ikinci tur Pazar günü

  Engin Alan da cezaevinde

  Ersöz’ün de ifadesi hastanede alınacak

  TİB Hukuk Müşaviri hakkında dâvâ

  Türkiye AB’ye üye olmalı

  İSTANBUL 1 MAYIS’A HAZIRLANIYOR

  Şehitler dualarla

  3. KÖPRÜ AÇIKLANDI

  Polatlı’da kaza: 25 yaralı

  4 terörist teslim oldu

  569 kişiye ifade özgürlüğü kapsamında ceza verildi

  Özdemir Özok, son yolculuğuna uğurlandı

  AB’de el bagajlarına sıvı yasağı kalkıyor

  Havalar 8 derece ısınacak

  Suya 2,5 yılda yüzde 175 zam

  Atina’ya 500 kişilik cami

  YGS sonuçları bugün 10.30’da açıklanıyor

  Artan çalışma süreleri işsizliği büyütüyor

  Taksim’de öğrenci buluşması

  AB’de alkol endişesi

  Gösteri havuzları ömürlerini kısaltıyor

  Uzay yelkenlisi güneş enerjisiyle yol alacak

  Türkiye din özgürlüklerini ihlâl konusunda izleniyor

  Çiftçi, bir tıkla bahçe sulayacak

  Annene kalbini gönder

  72 milyon salâvat

  Bayan sürücüye 50 bin $ ceza

Dergilerimize abone olmak için tıklayın.
Hava Durumu

Yeni Asya Gazetesi, Yeni Asya Medya Grubu Yayın Organıdır.
Kurumsal Linkler: Risale-i Nur Kongresi - Bediüzzaman Haftası - Risale-i Nur Enstitüsü - Yeni Asya Vakfı - Yeni Asya Gazetesi - Bizim Radyo
Sentez Haber - Yeni Asya Neşriyat-Promosyon - Köprü Dergisi - Bizim Aile - Can Kardeş - Genç Yaklaşım