Güncel |
En çok ‘cep’leri yeniledik |
MİLLWARD Brown tarafından gerçekleştirilen ‘’Ürün Yenileme Sıklığı Araştırması’’ sonuçlarına göre, Türk tüketicisinin en çok aldığı ve en sık değiştirdiği ürün cep telefonları oldu. Uluslar arası pazar araştırma şirketi Millward Brown, Türkiye’nin, 18 yaş üstü 450 kişi ile 11 ilde bilgisayar destekli yüz yüze yaptığı araştırma, Türk tüketicisinin ürün yenileme alışkanlığı ile ilgili sonuçları ortaya koydu. Araştırma, son 1 yıl içerisinde 100 kişiden 50’sinin cep telefonu satın aldığını, aynı zamanda tüketicilerin cep telefonlarını ortalama 2,5 yılda bir yenilediğini ortaya çıkardı. |
21.02.2010 |