LC Waikiki’nin hedefi dünya markası olmak |
Tema Holding Yönetim Kurulu Üyesi Şefik Dizdar, ‘’Markalarımız ve mağazalarımız ile dünya birinci liginde oynamak istiyoruz’’ dedi. Dizdar, LC Waikiki’nin Türkiye’de hazır giyim pazarının lider markası olduğunu, Avrupa’da en başarılı ilk 3 marka arasına girmeyi hedeflediklerini söyledi. Avrupa’da ilk mağazalarını Romanya’da açtıklarını anlatan Dizdar, şunları kaydetti: ‘’Türkiye genelinde 52 ilde 257 LC Waikiki mağazasında 230 bin metrekareyi aşkın satış alanı ile ülkenin hazır giyim perakende sektöründeki en büyük mağaza zincirini yönetiyoruz. LC Waikiki mağazaları ile 2004 sonunda 255 milyon lira ciromuzu, 2008’de 1 milyar 48 milyon 885 bin 223 lira 68 kuruşa yükselttik. Markalarımız ve mağazalarımız ile dünya birinci liginde oynamak istiyoruz. LC Waikiki bugün kadın, erkek, genç, çocuk ve bebek koleksiyonları ile Türkiye’de ulaşılabilir modanın vazgeçilmez adresi konumundadır.’’ Dizdar, Romanya’da 1 yıl içinde 15 mağaza açmayı planladıklarını belirterek, şöyle dedi: ‘’Vizyonumuzu dünya birinci liginde oynamak olarak belirledik. 2012’den itibaren Türkiye dışındaki pazarlara daha açılmayı amaçlıyoruz. 2020 yılına kadar öncelikle LC Waikiki’nin Avrupa’nın en başarılı ilk 3 markasından biri olmasını hedefledik. Dünyada markalar ve mağazalar zinciri oluşturmak istiyoruz.’’ Karabük / aa |
21.12.2009 |