Güncel |
SGK, vatandaşa güleryüzlü davranacak |
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) Ankara İl Müdürlüğü, vatandaşların verilen hizmetten memnun kalması için çalışan personeline halkla ilişkiler eğitimi verdi. Kurum’dan yapılan açıklamada, ilçelere açtığı sosyal güvenlik merkezleri ile hizmeti vatandaşın ayağına götürüldüğünü, bununla da vatandaşın verilen hizmetten memnun olması için çalışmalarına devam ettiği bildirildi. Vatandaşların sıcak bir ortamda güler yüzlü kurum çalışanlarıyla karşılaşmasını hedefleyen Ankara İl Müdürlüğü, sosyal güvenlik merkezlerinde vatandaşla birebir görüşerek hizmet veren ve bankolarda duran 300 personeline halkla ilişkiler eğitimi verdi. Halkla ilişkiler uzmanları Muhammet Alpkent ve Tarkan Zengin’in konuşmacı olarak katıldığı eğitimde, vatandaşla etkili bir iletişim kurmanın yolları anlatıldı. SGK başkanlığındaki konferans salonunda verilen eğitimin açılışında konuşan SGK Ankara İl Müdürü Ali Pekten, il müdürlüğünün kurulduğu günden itibaren vatandaşların rahat bir ortamda, kaliteli hizmet almaları için çalıştıklarını söyledi. |
29.10.2009 |