"Gerçekten" haber verir 12 Mart 2009
Anasayfam Yap | Sık Kullanılanlara Ekle | Reklam | Künye | Abone Formuİletişim
ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET ve ŞÛRÂDIR

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi

adresine bekliyoruz.

 

Haberler

KENTON YABANCI DEĞİL, YERLİ BİR MARKA

En çok tanınan ve bilinen markalarınız hangileri?

Dİlİ, dini ve rengi birbirinden farklı milyonlarca insan, Kenton Puding’le sofralarını renklendiriyor. Arı Mama’yla bebeklerini doyuruyor. Saloon Sıvı Sabun’la ellerini yıkıyor. Ernet ile hoş kokulu ortamlar oluşturuyor. Camsil ile cam yüzeyleri temizleyerek dünyaya temiz bir camdan, temiz bir pencereden bakıyor. “Güzel gören, güzel düşünür. Güzel düşünen, hayatından lezzet alır” der bir sözünde üstadımız. İnsanların güzel görmesine bir nebze de olsa katkıda bulunabiliyorsak ne mutlu bize. Bu arada diğer markalarımız gibi Kenton markamızın tamamen yerli, kendi ürünümüz olduğunu vurgulamak isterim. Çünkü yabancı bir marka gibi bir algı var. Böyle bir durum söz konu değil. Sultanlar Grup’un köklü şirketi Tibet A.Ş, Körfez ülkeleri ve Arap dünyasına açılmak için ilk adımı attı. Şirket Birleşik Arap Emirlikleri’nde Abu Dabi şehrinde kurulacak üretim tesisleriyle ilgili bir ortaklık anlaşması imzaladı. Şirketin bu açılımını Yeni Asya’ya değerlendiren Tibet A.Ş’nin Genel Müdürü Faruk Yıldız, 2008’in yıllık hedeflerini krize rağmen gerçekleştirerek tamamladıklarını belirtti. Genel Müdür Faruk Yıldız, 2009 yılında da bu başarıyı sürdürmek için çalıştıklarını kaydetti. 64 yıllık bir şirket olduklarını ve Rize’den İstanbul’a uzanan bir geçmişleri bulunduğunu ifade eden Yıldız, 55 ülkeye ihracat yaptıklarını hatırlatarak, bundan sonraki hedeflerini pazara yakın noktalarda fabrikalar kurmak olarak özetledi. Bugünlere birlik, bütünlük, dayanışma içerisinde kaliteden taviz vermeden geldiklerini vurgulayan Yıldız, “2009 yılında krize rağmen yeni yatırımlarımızın devreye gireceği bir yıl olacak. Temizlik ve gıda alanlarında tüketicilerimizin talepleri ve pazarın ihtiyaçları doğrultusunda yeni ürünlerimizi piyasaya sunacağız” diye konuştu. Ellerinden geldiği kadar krizi fırsata dönüştürmeye çalıştıklarını söyleyen Faruk Yıldız, krize rağmen düşüş yaşamadıklarını, personel çıkarma yoluna gitmediklerini aksine yeni pazarlara açılmanın gayreti içinde olduklarını kaydetti. Sözü daha fazla uzatmadan Tibet A.Ş. Genel Müdürü Faruk Yıldız’a bırakıyoruz.

12.03.2009

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  548 TEFECİ GÖZALTINA ALINDI

  Cansuyu izdihamı sıkıntının işareti

  Otomotivde yarı yarıya daralma

  Said Nursî ışık saçtı

  Tahliye sonrası müebbet talebi

  Yağış bolluk getirecek

  Polise taş atmaya 11 yıl hapis cezası

  Gül’den ‘krizi fırsata çevirelim’ çağrısı

  YÖK Genel Kurulu bugün toplanıyor

  Eğitimde kampüs lise dönemi

  Ankara polisi seçime hazır

  Otobüs şarampole yuvarlandı: 37 yaralı

  DOĞAN HOLDİNG’DEN 1 MİLYARLIK TEMİNAT

  TİBET, KÖRFEZ’E AÇILIYOR

  KENTON YABANCI DEĞİL, YERLİ BİR MARKA

Sitemizle ilgili görüş ve önerileriniz için adresimiz:
Yeni Asya Gazetesi Gülbahar Cd. Günay Sk. No.4 Güneşli-İSTANBUL T:0212 655 88 59 F:0212 515 67 62 | © Copyright YeniAsya 2008.Tüm hakları Saklıdır

Kurumsal Linkler:
Bediüzzaman Haftası - Risale-i Nur Enstitüsü - Yeni Asya Vakfı - Demokrasi100 - Yeni Asya Gazetesi - YASEM - Bizim Radyo
Sentez Haber - Yeni Asya Neşriyat - Yeni Asya Takvim - Köprü Dergisi - Bizim Aile - Can Kardeş - Genç Yaklaşım - Yeni Asya 40. Yıl

Reklam Linkleri:
Risale Yorum- Risale Çocuk- Oktay Usta - Euro Nur - Fıkıh İnfo- Ahmet Maranki- Cevşen - Yeni Asya Barla