“MÜŞTERİ Memnuniyeti Mecburiyetimizdir” ilkesiyle çalışmalarını yürüten İGDAŞ, tüketici kuruluşlarından aldığı 2 ödülle başarısını taçlandırdı.
Bu yıl, Tüketici Dergisi ve Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından müşteri odaklı hizmet anlayışı sebebiyle İGDAŞ’a iki ödül birden geldi. Tüketici Raporu Dergisi’nden “Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü” alan İGDAŞ, Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından da “Altın Marka Ödülü” ile ödüllendirildi. Tüketiciler arasında yapılan ankette kamu kategorisinde en başarılı kurum seçilmenin haklı gururunu yaşadıklarını belirten İGDAŞ Genel Müdürü Bilal Aslan, “İstanbullulara İGDAŞ’a duydukları güven için teşekkür ediyorum. Biz 3 milyon 700 bin abonemizi şirketimizin ortağı olarak görüyoruz. Hizmet kalitemizi her geçen gün yükselterek doğalgaz kullanıcılarına hizmetin en güzelini en kalitelisini sunmaya çalışıyoruz. Bu ödülü tüm İstanbullu’lara armağan ediyoruz” dedi.
|