Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 28 Mart 2008

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Müşteri odaklı hizmet İGDAŞ'a iki ödül getirdi

“MÜŞTERİ Memnuniyeti Mecburiyetimizdir” ilkesiyle çalışmalarını yürüten İGDAŞ, tüketici kuruluşlarından aldığı 2 ödülle başarısını taçlandırdı.

Bu yıl, Tüketici Dergisi ve Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından müşteri odaklı hizmet anlayışı sebebiyle İGDAŞ’a iki ödül birden geldi. Tüketici Raporu Dergisi’nden “Tüketiciyle Dost Altın Kalite Ödülü” alan İGDAŞ, Tüm Tüketicileri Koruma Derneği tarafından da “Altın Marka Ödülü” ile ödüllendirildi. Tüketiciler arasında yapılan ankette kamu kategorisinde en başarılı kurum seçilmenin haklı gururunu yaşadıklarını belirten İGDAŞ Genel Müdürü Bilal Aslan, “İstanbullulara İGDAŞ’a duydukları güven için teşekkür ediyorum. Biz 3 milyon 700 bin abonemizi şirketimizin ortağı olarak görüyoruz. Hizmet kalitemizi her geçen gün yükselterek doğalgaz kullanıcılarına hizmetin en güzelini en kalitelisini sunmaya çalışıyoruz. Bu ödülü tüm İstanbullu’lara armağan ediyoruz” dedi.

YENİ ASYA / İSTANBUL

28.03.2008

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Yeni ekonomik kriz 2001’i aratır

  Sanayici yüksek kâr beklemesin

  Kuraklık ziraî üretimi vurdu

  Türk mucidin büyük başarısı

  Bangladeş’ten, Türk işadamlarına yatırım çağrısı

  Akaryakıta denetim

  Dolar 1,28 YTL’ye çıktı

  Doğuyu KOBİ’ler kurtarır

  Petkim devrediliyor

  Algida, 100 milyon litreyi aştı, yüzde 34 büyüdü

  SunExpress’te, bilet fiyatlarına “her şey dahil”

  Ülker’den, yeni krakerler

  Müşteri odaklı hizmet İGDAŞ'a iki ödül getirdi

  Video kasetlerini CD'ye dönüştüren cihaz satışta

  Türk mucidin büyük başarısı


 Son Dakika Haberleri