Tüketicilerin en fazla satın aldıkları cep telefonlarından şikâyetçi olduğu bildirildi.
Tüketiciler Birliği Adana Şubesi Başkan Yardımcısı Yakup Kölay, yaptığı açıklamada, kendilerine başvuranların yüzde 70’ini cep telefonlarından şikâyetçi olanların oluşturduğunu belirterek, “Cep telefonu şikâyeti genelde teknik servisten doğan arızaları içeriyor. Bu yüzden tüketiciler 6 ay mağdur edilebiliyor” dedi.
Tüketicinin 30 işgünü doldurduğu zaman telefonunun yerine yeni bir telefon ya da telefonunun parasını geri alma hakkına sahip olduğunu vurgulayan Kölay, ilgili firmanın teknik servisi arızayı giderdikten sonra aynı arıza 3 kez tekrarlarsa tüketicinin yine aynı haklara sahip olduğunu söyledi. Kölay, tüketicinin bu haklarını bilmediği için telefonunu teknik servisten alıp çöpe attığını kaydetti.
|