Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 27 Ekim 2006

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

En çok şikâyet ‘cep’ten

Tüketicilerin en fazla satın aldıkları cep telefonlarından şikâyetçi olduğu bildirildi.

Tüketiciler Birliği Adana Şubesi Başkan Yardımcısı Yakup Kölay, yaptığı açıklamada, kendilerine başvuranların yüzde 70’ini cep telefonlarından şikâyetçi olanların oluşturduğunu belirterek, “Cep telefonu şikâyeti genelde teknik servisten doğan arızaları içeriyor. Bu yüzden tüketiciler 6 ay mağdur edilebiliyor” dedi.

Tüketicinin 30 işgünü doldurduğu zaman telefonunun yerine yeni bir telefon ya da telefonunun parasını geri alma hakkına sahip olduğunu vurgulayan Kölay, ilgili firmanın teknik servisi arızayı giderdikten sonra aynı arıza 3 kez tekrarlarsa tüketicinin yine aynı haklara sahip olduğunu söyledi. Kölay, tüketicinin bu haklarını bilmediği için telefonunu teknik servisten alıp çöpe attığını kaydetti.

/ ADANA

27.10.2006

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Kırılganlıklar devam ediyor

  Jeotermal enerjide düğmeye basıldı

  Vergide ‘sektörel takip’ dönemi

  Çay üreticileri kaçaktan dertli

  Piyasalarda bayram sürüyor

  Devlet yardımına ‘özel birim’

  Şekercilerin yüzü güldü

  Çiçekçiler bayramı buruk geçirdi

  En çok şikâyet ‘cep’ten

  Asgarî ücret makul olmalı

  Çiftçilere sigorta garantisi

  Yemek Sanayicileri organize sanayi istiyor


 Son Dakika Haberleri
Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004