Güncel |
Meyve ve sebzenin outleti |
SON yıllarda tekstil başta olmak üzere bir çok sektörde gördüğü outlet ürün satışı, şimdi meyve ve sebzede de uygulanmaya başlandı. Makromarket Yönetim Kurulu Başkanı Şeref Songör, yaptığı açıklamada, perakende sektöründe, özellikle içinde bulunulan rekabetçi şartlarda, yenilikçi olmanın ve inovasyon geliştirmenin büyük önem taşıdığını belirtti. Makromarket olarak, işletme maliyetlerini düşürmek, daha verimli çalışmak ve kârlılığı arttırmaya yönelik bir çok yeni proje geliştirdiklerini anlatan Songör, bundan yola çıkarak, mağazalarında satılan meyve ve sebzede iade oranını düşürmek, israfı önlemek, aynı zamanda fiyat çeşitliliği sağlamak amacıyla outlet manav reyonu oluşturduklarını kaydetti. Marketlerde en fazla fire verilen ürün grubunun meyve ve sebze olduğunu vurgulayan Songör, outlet manav reyonunun manav satışlarını da arttırdığını belirti. Sogür, “Reyonu oluşturduktan sonra meyve ve sebzede iade oranımız neredeyse sıfırlara kadar indi. Sağlıksız bir durum olmadığı için herhangi bir sorun olmadı”diye konuştu. |
28.11.2010 |