07 Kasım 2010 ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET VE ŞÛRÂDIR İletişim Künye Abonelik Reklam Bugünkü YeniAsya!

Eski tarihli sayılar

Günün Karikatürü
Gün Gün Tarih
Dergilerimiz

İnsana yaklaşımımız farklı

Skoda Genel Müdürü Mahmut Kadirbeyoğlu, Skoda’nın son dönemde gösterdiği atağı, yeniliklerin, kalitenin yanında özellikle insana verdiği önemden kaynaklandığını vurguladı.

Bugün sona erecek İstanbul Autoshow 2010 Fuarı’nda konuştuğumuz Kadirbeyoğlu, 2010 ve 2011 ile ilgili görüşlerini aldık. Otomobil sektörünün, 2010 yılına geçen yıldan gelen krizin ve ÖTV teşviğinin kaldırılmasının etkileriyle karamsar girdiğinin altını çizen Skoda Genel Müdürü Mahmut Kadirbeyoğlu, “Zira 2009 yılı 370 bin rakamıyla kapanmıştı. Ama 2010’un 700 binlerde kapanacağı hesaplanıyor” dedi. Skoda’nın pazar payını nasıl arttırdığını ve satış için neler yaptıklarını sorduğumuz Kadirbeyoğlu, kaliteli ürün ürettiklerini ve her zaman yenilik içinde olduklarını kaydetti. Kadirbeyoğlu, fakat başarılarındaki gerçek sırrın “insana yaklaşım”larındaki, farklılığın olduğunu vurguladı. Artık arabayı sattım, bitti döneminin geçtiğini, müşterinin servis ve hizmet kalitesi aradığını ifade eden Kadirbeyoğlu, “Ekim onu itibariyle tesilemtta 2009 rakamlarına göre % 60 büyüdük. Sene sonu hedefimiz ise % 80” diye konuştu. Pazarın hareketlenmesinin kişi başına milli gelirin artması ve otoların ucuzlamasına bağlı olduğunu da belirten Kadirbeyoğlu, ucuzlamanın ise vergilerle alakalı olduğunu ancak ekonomik dengelerden dolayı vergilerin düşmesi söz konusu olmadığını söyledi.

2010’daki yenilikler

Skoda olarak 2010 yılını atılım yılı ve pazarda konumunu güçlendirme yılı olarak hedeflediklerini ve pazarda eksikliğini hissettikleri model ve motor çeşitlerini kısa aralıklarla tüketiciyle tanıştırarak önemli bir ivme kazandıklarından bahseden Kadirbeyoğlu, 2010 yeniliklerini şöyle anlattı: “2010 yeniliklerin ilk halkasını Yeti oluşturdu. Kendisini segmentinde farklı konuma getiren 1,2 TSI motor ve DSG şanzımanı sunarak SUV modeller içinde otomatik vites imkânını tüketicilerimize ulaştırdık. İkinci halkada 1,6 TDI 105 bg gücünde ve Common Rail teknolojili dizel motorlu volume modelimiz Octavia yeraldı. Mayıs ve Haziran aylarında donanım, ve özellikle iç tasarımda yapılan iyileştirmeler ve bunlara ek olarak yeni nesil CR Dizel ve TSI benzinli motorlarla daha teknolojik hale gelenFabia ve Roomster modellerimizi tüketicilerimizin beğenisine sunduk. Ağustos ve Eylül aylarında ise Yeti modelimize 1,4 TSI benzinli ve 2,0 TDI 4X4 DSG şanzıman seçeneklerini dahil ettik. Ve Ekim’de de Suberp Combi’yi piyasaya sürdük.” Kadirbeyoğlu, 2011 hedeflerini 10.000 adet olduğunu da sözlerine ekledi.

RECEP BOZDAĞ/İstanbul

07.11.2010

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri


Son Dakika Haberleri

Başlıklar

  Kurumlar Vergisinin yüzde 2 olduğunu Japonya’da söylemeyin

  RİSKLER ENDİŞE VERİCİ

  “FİNANS SEKTÖRÜYLE İLGİLİ PROBLEMLER HENÜZ ÇÖZÜLMEDİ’’

  ABD’li tutsat devi 2,5 milyar dolar yardım istedi

  İnsana yaklaşımımız farklı

  TL’nin değerlenmesi sanayisizleştiriyor

  TOKİ’nin indirim kampanyasına yoğun ilgi

  Hurdaya çıkan araçlar ekonomiye kazandırılacak

Dergilerimize abone olmak için tıklayın.
Hava Durumu
Yeni Asya Gazetesi, Yeni Asya Medya Grubu Yayın Organıdır.