Kerevitaş, hem pazarını, hem kendi payını büyüttü |
Yildiz Holding çatısı altında Kasım 2008’den itibaren faaliyet göstermeye başlayan Kerevitaş, yeniden yapılanma çalışmalarının meyvelerini toplamaya başladı. Son iki yıldaki atılımlarla toplam pazarda payını yüzde 67’ye ulaştıran Kerevitaş, 2009 yılını 158.8 milyon TL ciro ile kapattı. SuperFresh markasının da katkılarıyla evlerde tüketilen dondurulmuş gıda ürünleri pazarı son iki yılda yüzde 47’lik bir büyüme ile 25 bin tondan 37 bin tona çıkarken, ev dışı tüketimle birlikte pazarın büyüklüğü tonajda 250 bin tonu, ciroda ise 700 milyon lirayı buldu. Geçen yıl 20,6 milyon TL’lik bir yatırım bütçesi oluşturduklarını belirten Kerevitaş Genel Müdürü Ergün Akkaya, “Şirketin her birimini yeniden ele aldık ve önemli değişiklikler yaptık. Bu yıl 15 yeni ürünü daha tüketicilerimizin beğenisine sunmuş olacağız. Yurtdışı pazarlarda da kayda değer artışlar hedefliyoruz” dedi. |
20.06.2010 |