Çağrı Hipermarket, model market oldu |
Nıelsen araştırma şirketi verilerine göre, Türkiye’nin metre kare başına ciro bazında en başarılı yerel marketlerinden olan Çağrı Market, model market oldu. Türkiye Perakendeciler Federasyonunun (TPF) ve MMI Türkiye Tarafından, Türkiye organize perakende sektöründe güç birliği sağlanması amacı ile düzenlenen “Yerel Zincirler Buluşuyor Konferansı ” geçtiğimiz hafta gerçekleştirildi. Konferansta Çağrı Market, Nielsen araştırma şirketi verilerine göre, Türkiye’nin metre kare başına ciro bazında en başarılı yerel marketlerinden biri olarak programda, model market olarak yer aldı. Konferansa konuşmacı olarak katılan Çağrı Market’in Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Kara, Çağrı Marketin başarısıyla ilgili bilgileri katılımcılarla paylaştı. Kars’ın, Akyaka Beldesinde, ailenin, hayvancılık ve bakkallıkla başlayan ticaret hayatını İstanbul’un Anadolu yakasında bakkallık, gıda toptancılığı ile devam ettirdiklerini ifade eden Kara, 1990’lı yıllara gelindiğinde dünyadaki gelişmelere ayak uydurarak işlerini büyütmek kararını aldıklarını ve hipermarket işine girdiklerini ve ilk şubelerini 1998 yılında Üsküdar”ın Bulgurlu Mahallesinde açarak bu işe başladıklarını söyledi. Önce Anadolu Yakası daha sonra da Avrupa yakasında çeşitli şubeler açarak bugün itibariyle İstanbul’da 20 şubeye ulaştıklarını kaydeden Kara, İstanbul dışında da ilk defa İzmit’te NCITY AVM’de bir şube açtıklarını ve toplam olarak 21 şubeye ulaştıklarını dile getirdi. |
10.05.2010 |