Ülker’in 65. yıl kampanyası başladı |
ÜLKER'DEN yapılan yazılı açıklamada, TV, sinema, yazılı basın, açık hava ve internet reklamlarından oluşan kampanyanın, Ülker’in 65 yıldır tüketicisi için ‘’mutlu anlar’’ı konu aldığı belirtildi. Kampanya öncesinde ‘’Ülker’’ markasının insanlarda neleri çağrıştırdığına dair geniş bir araştırma yaptıklarını kaydeden Yıldız Holding Pazarlama Başkanı Ahad Afridi, şu değerlendirmelerde bulundu: ‘’Gördük ki çocuk, genç, yaşlı, çalışan, öğrenci, iş adamı, ev kadını gibi hangi yaş ve cinsiyetten olursa olsun, insanların Ülker ürünlerinin en az bir tanesine dair mutlu bir anısı var. Bu ‘mutlu anlar ve anılar’ sohbetlere konu oluyor. İnsanlar, çocukluklarında Ülker Çokomel kâğıtlarını nasıl düzeltip defterlerinin arasında biriktirdiklerini ya da meşhur Ülker tüplü Çokokrem’in son damlasını ziyan etmemek için nasıl uğraştıklarını birbirlerine anlatıyor. Biz de kampanyamızı bu güçlü marka gerçeğinin üzerine kurguladık.’’ Çekimler 5 günde 80 kişilik ekip ve 300 kişilik oyuncu kadrosu ile gerçekleştirildi. |
11.12.2009 |