Son yıllarda iş hayatına yönetici konumunda aktif olarak katılan kadınların alkol tüketiminde ciddî bir artış gözlendiğini öne süren Mey İçki CEO'su Galip Yorgancıoğlu'nun “Kadınlar artık kendilerine daha çok güveniyor. İş dünyasında da başarıları artıyor” deyip, rakı içen iş kadını sayısındaki artışı bununla irtibatlandırması şaşkınlıkla karşılandı ve “hezeyan” olarak değerlendirildi.
BAŞARININ ÖLÇÜSÜ RAKI MI?
Yorgancıoğlu'nun Taraf gazetesinde çıkan “Türk kadını her geçen yıl kendisini bir önceki yıla oranla geliştiriyor. Kadınlar ayrıca kendilerinin erkeklerden hiçbir eksiğinin olmadığını düşünüyor ve bunu da daha çok rakı tüketerek ortaya koyuyorlar. Eskiden 1.2 duble olan ortalama, 1.9 dubleye çıktı” şeklindeki sözleri, “Başarı ve gelişmenin ölçüsü rakı mı?” sorusunu gündeme getirdi.
|