YAPTIĞI 38 milyon dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde, Milli Takım sponsorluğu çerçevesindeki iletişim çalışmalarına hız verdi.
Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, düzenlenen basın toplantısında Ülker’in Milli Takım – Euro 2008 sponsorluk ve iletişim stratejisini paylaştı. Zuhal Şeker, Milli Takım ve Ülker’i “Türkiye’nin iki büyük markası” olarak tanımlayarak “Milli Takım’la pek çok ortak özelliğimiz var” dedi. Türk Milli Takımı Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlanırken, Ülker’in Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı. Spor alanında 33 yıllık tecrübeleri içinde 2007 yılı Haziran’ında başlayan Türk Milli Takımları sponsorluğunun çok özel bir yere sahip olduğunu vurgulayan Şeker, şu bilgiyi verdi: “Bu bir yıllık süreç bizim için de öğretici bir dene-yimdi. Milli Takım için çaba sarf ederken futbolun ne denli güçlü bir dil olduğuna bir kez daha tanıklık ettik. Futbolu, çocukları ‘harekete geçirmek’ için bir yol olarak gördük ve Türkiye Futbol Federasyonu’nun Grassroots (Herkes için Futbol) projesinin ana sponsoru olduk.”
CHEWY VE İÇİM'DEN EURO 2008'E ÖZEL
PROJELER
Chewy Kırmızı Beyaz, Euro 2008 boyunca taraftarların yanında olacak, streslerini azaltacak. Chewy Kırmızı Beyaz’la, 1 milyon adet satış hedefleniyor. İçim markası ise Milli Takım sponsorluğu çerçevesinde bir promosyon kampanyası düzenleyecek. İstanbul / Ümit Kızıltepe
|