Sektör gönüllüleri tarafından yaklaşık 8 yıl önce kurulan ve yaz aylarında yeniden yapılandırılan Balık Tanıtım Grubu’nun, tüketimin artırılması için ilköğretim okullarında başlattığı reklam kampanyasında başarı sağlandığı bildirildi.
. Kampanya ile balıkların adından, faydalarına kadar çok sayıda özelliğini öğrenen çocuklar, satışları ise yüzde 10 oranında artırdı. Balık Tanıtım Grubu Başkan Yardımcısı Akın Özder, grubun, geçici bir fayda yerine sürekli ve bilinçli bir tüketici kitlesi oluşturmayı hedeflediğini belirterek, ‘’3 aşamalı olarak düşündüğümüz kampanyanın ilk etabında çocukları hedef aldık. İkinci aşamamız genel insan sağlığı olacak. Son aşamada ise hane halklarını hedef alacağız’’ dedi.
|