İndirimli satışlara ilişkin reklam ve ilanlarda, indirim miktarı veya oranı ile indirim döneminin başlama ve bitiş tarihleri zorunlu olarak belirtilecek.
Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın, konuyla ilgili Resmi Gazete’de yayınladığı yönetmeliğe göre, herhangi bir ticari işletmenin ‘’açılışı, tasfiyesi, başka bir yere taşınması, mevsimin sona ermesi’’ gibi nedenlerle yapılacak indirimli satışlara ilişkin reklam ve ilanlarda, indirim miktarı veya oranı ile indirim döneminin başlama ve bitiş tarihlerinin belirtilmesi zorunlu olacak.
Bu arada ‘iki haftayı geçmeyecek’ şekilde yapılacak olan indirimli satışlara ilişkin reklam ve ilanlarda ise satışa sunulan mal ve hizmetlerin miktarı, markası, modeli ve diğer özellikleri yanında indirim öncesi fiyatı ile indirimli fiyatının belirtilmesi ve söz konusu fiyatların yazılı reklam ve ilanlarda aynı büyüklükte gösterilmesi zorunlu hale getirildi.
|