British Telecom (BT) Avrupa, Ortadoğu ve Afrika (EMEA) Başkanı Olivier Campenon, Türkiye’deki işlerini 3 yıl içerisinde üçe katlamayı hedeflediklerini bildirdi.
Campenon, düzenlediği basın toplantısında, Türkiye’de 3 yıldır çalışma yürüttüklerini ve müşterileri arasında 100’ü Fortune 500 şirketi olmak üzere 250 önemli kuruluşun yer aldığını ve şirketin özellikle finans, ilaç ve lojistik sektörlerindeki müşterileri hedeflediğini belirtti. BT’nin Türkiye’deki büyüme hızının ve alımının hız kazandığını ifade eden Campenon, satın almaların, BT’nin müşteri tabanını genişletmesinin yanı sıra global bir üs kurmaya çalışan uluslar arası şirketler ve önde gelen yerel şirketlere ağ bağlantılı bilişim hizmetleri (networked IT services) sunma kapasitesini de arttırdığını söyledi. Campenon, Türkiye’deki işlerini önümüzdeki 3 yıl içerisinde üçe katlamayı hedeflediklerini belirterek, “Türkiye, hem kilit bir pazar hem de Afrika ve Asya için stratejik ülke konumunda.
|