Erzurum’da, Tüketici Hakları Mahkemesi’ne taşınan şikâyetlerin büyük bölümünü, cep telefonlarının servis hizmetlerinden kaynaklanan şikâyetler oluşturuyor.
Erzurum Sanayi ve Ticaret Müdürü Hikmet Ağ, 2007 yılı Ocak ayından itibaren 122 şikâyetinin Tüketici hakem Heyeti’ne taşındığını söyledi. Ağ, yapılan şikâyetlerin büyük bölümünün cep telefonlarının servis hizmetlerinden kaynaklanan şikâyetler olduğunu ifade ederek, şunları kaydetti: ‘’Vatandaşlarımız, cep telefonu alırken tüm özellikleri ve şartları detaylıca konuşmalıdır. Tüketici Mahkeme Heyeti’ne taşınan şikâyetlerin büyük bölümünü cep telefonları oluşturmakta. Söz konusu şikâyetlerin yüzde 30-40’ı özellikle cep telefonlarının servis hizmetleri ağırlıklı. Vatandaşlarımız bu konuda daha duyarlı davranmalıdır. Bilirkişi raporu doğrultusunda yapılan şikâyetler, 5 kişilik Tüketici Hakem Heyeti tarafından özenle değerlendiriliyor.’’
|