Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 02 Nisan 2007

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Seat'ın dinamizm sembolü: Cordoba

Yeni karoser hatlarıyla Seat'ın son dönemdeki dinamizm anlayışını tam olarak yansıtan Cordoba, aynı yapıda olan hatchback kardeşi Ibiza'dan bile sportif görünmekte. Önde farların kazandırdığı sinirli yüz ifadesine sahip otomobilin arkasında Alfa Romeo'dan esintiler taşıyan stop lambaları dikkat çekiyor.

Ancak karoserin genel hatları Toledo'da da görülen yeni Seat çizgisine uygun. Aracın iç mekân tasarımı da Ibiza'dan olduğu gibi alınmış. Otomobilin genel kabin kalitesi rakiplerinden daha başarılı. Üç kollu direksiyon ve büyük dairesel havalandırma petekleriyle sportif görünen kokpit yapısı, VW'nin hatasız ergonomi özelliklerine sahip. Orta konsolda gerek müzik sisteminin gerekse elektronik klima sistemi Klimatronik'in kullanımıyla ilgili problem yok. Üç kollu direksiyon simidinin yüksek tasarımlı göbeği en üst pozisyonda gösterge tablosunu perdeliyor gibi görünüyorsa da tabloda izlenemeyen hiçbir şey yok. Kırmızı aydınlatmalı tablo, gece sürüşlerinde oldukça etkileyici görünüyor. Aracın hız sabitleme sistemi sinyal kolunun ucundaki düğmeyle kumanda ediliyor. Sinyal kolu yumuşak dokunuşlarda Mercedes, BMW ve Opel'de olduğu gibi üç kez sinyal veriyor. Vites konsolundaki boşluklar, kullanışlılığı rakiplerine göre fark oluşturur düzeyde arttırıyor. Kapı içindeki cam ve ayna kumandaları, kullanışlılığı ve sorunsuzluğu ıspatlanmış birer VW Group klasiği. Otomobilin 485 litrelik bagajına kapaktaki büyük Seat logosuna basılarak ulaşılıyor. Hacim rakiplerinden biraz küçük olsa da arka koltuk sırtlıkları yatırılarak, bagaj hacmi 800 litreye kadar genişletilebiliyor.

Cordoba, Türkiye'ye 1.4 litre 75 HP ve1.4 litre 100 HP'lik benzinli ve dizel motor seçenekleri ile ithal edilmekte. Otomatik şanzıman ise sadece 1.4 litre 75HP'lik versiyon da opsiyonel olarak alınabiliyor.

Gençlerin ilgisini çekmeye aday Cordoba kaliteli iç mekânıyla rakipleri arasından sıyrılıyor. Fren sistemi ortalamanın üstünde olan Cordoba, 100 km/s hızla giderken yapılan ani frende 39 metrede savrulmadan durmakta.

STANDART DONANIM

Sürücü ve yolcu havayastığı, ABS, EBV (elektronik fren gücü dağıtıcısı), ESBS (virajda fren destek sistemi), hız sabitleme sistemi, yol bilgisayarı, elektronik klima, yükseklik ve derinlik ayarlı elektrohidrolik direksiyon, elektrik kumandalı ön/arka camlar, ön koltuk altında çekmece, yükseklik ayarlı ön koltuklar, dört hoparlörlü radyo-teyp, asimetrik katlanabilen arka koltuk sırtlığı, bardaklık, ISO-FIX çocuk koltuğu sabitleyici, uzaktan kumandalı merkezi kilit, immobilizer, 15 inçlik alaşım jantlar, far yükseklik ayarı, elektrik kumandalı ve ısıtmalı yan aynalar ve sis farları.

02.04.2007

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Piyasalar etkilenmesin

  Maaşıyla gelir vergisinde 28’inci

  Bankadan bankaya sahte 1 YTL

  İthal ‘susam’ simit fiyatlarını arttıracak

  Yerli doğal gazımızı üretmeye başlayacağız

  Yurt dışına çıkış harcı 15 YTL

  Çay ve fındık ödemeleri bugünden itibaren başlıyor

  Çin ile 1,5 milyar dolarlık ihracat kontratı imzalandı

  Seat'ın dinamizm sembolü: Cordoba

  Hyundai kamyon üretimi için Karsan'ı seçti

  8 markanın servis hizmeti tek bir çatı altında toplandı!

  KİA'nın Zilina'da üretimi artıyor

  Chevrolet'in dizel atağı

  Daihatsu'dan küresel ısınmaya karşı mücadele

  Renault'dan %20 indirimli Fix Fren Paketleri


 Son Dakika Haberleri
Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004