Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 18 Aralık 2006

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Ayakkabı sektöründe marka yapmalı

Türkiye Umum Ayakkabıcılar Federasyonu Genel Başkanı Fatih Özcan, sektördeki sıkıntıların aşılabilmesi ve dünya çapındaki rakiplerle rekabet edebilmek için marka meydana getirmenin şart olduğunu bildirdi.

Özcan, 61 milyar dolarlık dünya ayakkabı ticaretinde Türkiye’nin 1 milyar dolarlık paya sahip olduğunu ancak, bu payın 5-6 milyar dolar seviyelerinde olması gerektiğini söyledi. Dünya ayakkabı sektöründe Türkiye’nin 8. sırada yer aldığını, Avrupa’da ise 2. sırada bulunduğunu belirten Özcan, Çin başta olmak üzere Uzakdoğu ülkelerinin haksız rekabete dayalı ithalatın, ülkedeki ayakkabı sektörünü sıkıntıya soktuğunu, vurguladı.

Sektörün Uzakdoğu’dan gelen ürünlerden doğan sıkıntılar gibi bir takım sorunlar yaşadığını anlatan Özcan, söz konusu sorunların ‘’marka yaratarak’’ aşılabileceğini dile getirdi.

/ MERSİN

18.12.2006

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Neden Türk Lirası?

  Tarıma baraj desteği

  Belediyelere gözaltı

  Bütün mesele % 7,5’luk büyüme

  Ayakkabı sektöründe marka yapmalı

  COMPEX'te yeni ürünler tanıtıldı

  Reklam sektörü 2007’ten umutlu

  Sulama yetersizliği kaynakları etkiliyor

  Yabancı bankalar Türkiye’ye faydalı


 Son Dakika Haberleri

Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004