Mitsubishi Motors, 2013 yılının aynı dönemine kıyasla konsolide net satışında yüzde 11’lik bir artış göstererek başarılı bir grafik çizdi.
Şirket, 2014 mali yılının ilk yarısı faaliyet gelirini geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 23 artışla, 62,7 milyar Yen olarak açıkladı. Bu dönemdeki artışa, model yelpazesindeki iyileştirmelerin, maliyeti azaltmaya yönelik çalışmaların ve ilerleyişi olumlu yönde devam eden kur oranlarının etki ettiği belirtildi. Mitsubishi, 2014 mali yılının ilk yarısına ait global perakende satış hacminde de bir önceki yıla oranla yüzde 4’lük bir artış gösterdi. Bu artış oranına göre global satış hacmi 521 bin adede ulaştı. Global satış hacmini Japonya, Kuzey Amerika, Avrupa, Asya ve diğer bölgelerden alınan verilere göre belirleyen Mitsubishi Motors, en başarılı artışın Kuzey Amerika pazarında olduğunu belirtti. Kuzey Amerika, Outlander ve Space Star modelleri ile yüzde 27’lik artışla ilgili dönemdeki satış hacmini 57 bine yükseltti. Avrupa ise yüzde 15’lik artışla 104 bin adetlik araç satışına ulaşmayı başardı.