17 Şubat 2020, Pazartesi 16:45
İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nin (İBB) bağlı kuruluşlarından İETT Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada , 44 istasyonla günlük 1 milyon yolcuya 7 gün 24 saat hizmet veren Metrobüs hattıyla ilgili şikâyet başvurularının yüzde 8,6, genel şikâyetlerin de yüzde 3 oranında azaldığı duyuruldu.
T24’te yer alan habere göre, İETT’ye her hafta ortalama 35 bin başvuru yapıldığına dikkat çekilen açıklamada, “Bu başvuruların yüzde 15-20’si şikâyetlerden oluşuyor. İstanbulluların şikâyetlerini sınıflandıran İETT Müşteri Hizmetleri Müdürlüğü, hat bazında listeler oluşturuyor. İETT, vatandaşların şikayetlerini tek tek inceleyerek sorunları çözmek için kapsamlı bir çalışma yürütüyor. Bu düzenli çalışma sonucunda geçtiğimiz yıl 100 bin yolculuk bazında şikâyet sayısında yüzde 3’lük bir düşüş gerçekleşti” denildi. İETT, şikâyet raporları üzerinde yürüttüğü çalışmayla en çok şikâyet alan hatlarda iyileştirmeler yaptı. Yürütülen düzenli çalışma neticesinde Metrobüste şikâyet başvurularında yüzde 8,6, genel şikâyet başvurularında yüzde 3 azalma yaşandı.
Okunma Sayısı: 1072
YASAL UYARI: Sitemizde yayınlanan haber ve yazıların tüm hakları Yeni Asya Gazetesi'ne aittir. Hiçbir haber veya yazının tamamı, kaynak gösterilse dahi özel izin alınmadan kullanılamaz. Ancak alıntılanan haber veya yazının bir bölümü, alıntılanan haber veya yazıya aktif link verilerek kullanılabilir.