Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) markaların satış ve iletişim başarılarını ödüllendirmek ve sektöre yeni bir hareket ve mücadele ruhu katmak amacıyla organize ettiği ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nde, toplam 18 daldaki ödüller sahiplerini buldu.
ODD Yönetim Kurulu Başkanı Ali Bilaloğlu, yaptığı yazılı açıklamada, 2018 yılında otomotiv sektöründeki zorluklara rağmen zeki ve kreatif iletişim yatırımı yapan markaların hedeflediği sonuçlara ulaştığını belirterek, “Ekonomik belirsizlikler ve dalgalanmalar 2018 yılında sadece otomotiv sektöründe değil tüm sektörlerde faaliyet gösteren şirketlerimizin yönetim kapasitesini zorladı. İçerisinde bulunulan süreci gerek ekonomimiz gerekse sektörümüz açısından dengelenme süreci olarak görüyoruz. Dengelenme yılı olarak görülen 2019 yılının alınan önlemlerle desteklenmesi geçiş sürecinin kolaylaştırılması ve oluştırduğu olumlu etki bakımından da kıymetli.”
2018’nin “en”leri belirlendi
Gladyatör Ödülleri’nin dokuzuncu yılında da Türkiye Halkla İlişkiler Derneği Geçmiş Dönem Başkanı ve Yönetim Kurulu Üyesi Fügen Toksü başkanlığında, iletişim ve pazarlama alanında uzman akademisyenlerden oluşan tecrübeli jürinin profesyonel değerlendirmesiyle sonuçlar belirlendi. Ödül alan gladyatörler şöyle: “Satış Ödülleri, En Hızlı Büyüyen Hafif Ticarî Araç Markası: Mitsubishi, En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası: DS, En Çok Satılan Hafif Ticarî Araç Modeli: Ford Transit, En Çok Satılan Otomobil Modeli: Fiat Egea, En Çok Satılan Hafif Ticarî Araç Markası: Ford, En Çok Satılan Otomobil Markası: Renault, En Çok Satılan Otomobil ve Hafif Ticarî Araç Markası: Renault. İletişim Ödülleri, Yılın Dergi Uygulaması: Lexus / Vücut Isısına Duyarlı Dergi Reklâmı, Yılın Dijital ve Sosyal Medya Uygulaması: Skoda / KAROQ İsim Lansmanı, Yılın Gazete Uygulaması: Renault / Şerit Takip Sistemi-Çizgini Bozma, Yılın Radyo Uygulaması: Toyota / Hybrid Sessiz Sürüş Keyfi, Yılın Outdoor Uygulaması: Seat / Interactive Giantboard Uygulaması, Yılın PR/Etkinlik Uygulaması: Nissan / Navara Türkiye Şovu, Yılın TV Uygulaması: Fiat / Doblo Sağlam Seçim, Yılın Entegre İletişim Kampanyası: Mercedes-Benz / X-Class Entegre İletişimi, Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi: Ford / Kadınlar Günü, Yılın Jüri Özel Ödülü: Mercedes-Benz / Mercedes-Benz Türk StartUP Projesi, Yılın Basın Lansmanı: Dacia Duster.”
İstanbul - Recep Bozdağ