TİM ve THY’den yatırım ve tanıtıma destek |
Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) öncülüğünde Türk Havayolları (THY) ile Başbakanlık Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı tarafından hazırlanan The Turkish Perspective adlı dergi yayın hayatına başladı. Üç ayda bir İngilizce yayınlanacak derginin yabancı yatırımcılara rehber olması öngörülüyor. İnfomag Yayıncılık’ın katkı sunduğu The Turkish Perspective’in sayfalarında, Türkiye’de yatırım imkânları, ihracatçı sektörlerin kapasiteleri anlatılacak. THY’nin sadece Business Class yolcularına dağıtılacak olan dergiyi basın toplantısıyla tanıtan TİM Başkanı Mehmet Büyükekşi, ‘The Turkish Perspective, Türk ekonomisinin ve ihracatçısının dışa açılan yüzü olacak. Zaten reklamla finanse etmeyeceğiz’ dedi. Başkan Büyükekşi, derginin her sayısında ayrı bir sektörün inceleneceğini ve yatırımcıların bu dergiyle Türkiye’yi tanıyacağına işaret etti. THY Genel Müdürü Temel Kotil ise aktarmalı uçuşlarda da önemli iş adamlarının kendilerini tercih ettiğini belirterek, ‘Bu derginin iletişim gücü kuvvetli. İnanıyorum 50 bin adet basılan dergi çok kısa sürede tükenecek’ öngörüsünde bulundu. Başbakanlık Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı Başkan Vekili Dr. Hüseyin Aslan da özellikle şirket yöneticileri ve karar vericilere ulaşmak için projeye destek verdiklerini ifade etti. |
04.11.2010 |