Spor |
ÜLKER'İN BÜYÜK PROJESİ |
ÜLKER, FIBA Dünya Şampiyonası'nda sadece dünya basketbolcularını değil, dünya çocuklarını da ağırlıyor. Ülker, "Önce Çocuklar" diyerek destek verdiği bütün projelerde olduğu gibi FIBA Dünya Şampiyonası sponsorluk etkinliklerinin merkezine de yine çocukları yerleştirdi. Ülker, FIBA ve Türkiye Basketbol Federasyonu'nun düzenlediği, FIBA üyesi 110 ülkeden çocukların katıldığı "Children of the World – Dünya Çocukları 2010" projesinin de sponsorluğunu üstlendi. Proje kapsamında 220'si dünyanın dört bir yanından gelen toplam 300 çocuk İstanbul'da buluşuyor. Ülker, 37 milyon ürünüyle basketbol coşkusunu evlere taşıyor. Şampiyona logolu 1.7 milyon adet Metro Büyük Boy, 6.5 milyon adet İçim aromalı süt ve 29 milyon adet İçim ayran 136 bin satış noktasında tüketiciyle buluşuyor. |
26.08.2010 |