Ülker, ‘Dünya Çocuklarına’ da sponsor oldu |
ÜLKER, FIBA Dünya Şampiyonası’nda sadece dünya basketbolcularını değil, FIBA üyesi 110 ülkeden çocukların katıldığı “Children of the World – Dünya Çocukları 2010” projesinin de sponsorluğunu üstlendi. Proje kapsamında 220’si dünyanın dört bir yanından gelen toplam 300 çocuk İstanbul’da buluşuyor. Önceki akşam düzenlediği iftar ile proje hakkında bilgi veren Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, şampiyonada yine çocukları hedeflediklerini ve FIBA Dünya Şampiyonası’nın yanı sıra “Children Of The World” projesinin de sponsoru olduklarını söyledi. Zuhal Şeker’in verdiği bilgiye göre, FIBA ve Türkiye Basketbol Federasyonu tarafından düzenlenen “Children of the World” projesiyle, 24-31 Ağustos tarihleri arasında 5 kıtadan 110 ülkeden 220’nin üzerinde çocuk toplam 2 milyon km yol kat ederek, Türkiye’de buluşuyor. Ülkemizden de 80 çocuğun eşlik edeceği organizasyonda tam 76 farklı dil konuşuluyor. Proje, 2010 Dünya Şampiyonası bünyesinde farklı millet ve kültürlerden olan 13-14 yaş grubundaki çocukların bir araya gelerek sosyalleşmelerini, kültür alışverişinde bulunmalarını, basketbol bilgilerini ve takım ruhunu geliştirmelerini amaçlıyor. Çocuklar, bir hafta boyunca, çeşitli gezilerle ülkemizi tanıma fırsatı bulurken, bir yandan da “takım olma” eğitimleri alacak, düzenlenecek turnuvalarla ve izleyecekleri maçlarla, basketbolla iç içe yaşayacaklar. Şampiyona kapsamında Ülker İçim ve Metro markalarının da sahaya indiğini kaydeden Şeker, 37 milyon ürünün üzerine şampiyonanın logosunu bastıklarını ve 136 bin satış noktasında basketbol heyecanını tüketicilere de yaşatacaklarını belirtti. Yıldız Holding Pazarlama Grup Başkanı Ahad Afridi de şampiyona için hazırladıkları reklam kampanyasını basın mensupları ile paylaşarak, filmde özellikle Türkiye’nin ve yıllardır spora destek veren Ülker’in basketbol geçmişindeki “mutlu anlar”ı hatırlatmaya çalıştıklarını vurguladı. TBF Genel Sekreteri Ali Özsoy da, 2010 FIBA Dünya Şampiyonası boyunca tüm gözlerin Türkiye’nin üzerinde olacağını belirterek, sadece sportif anlamda değil, ülkemizin tanıtımında da büyük fırsat yakaladıklarını söyledi. |
26.08.2010 |