Albaraka Türk, 2015’te 200 şubeye ulaşmayı hedefliyor |
Albaraka Türk Genel Müdürü Fahrettin Yahşi, 2010 yılı sonunda 115-120 şubeye, 2015 yılı sonunda ise 200 şubeye ulaşacaklarını söyledi. Yahşi, Albaraka Türk’ün 2009’un Kasım ayında kurumsal kimlik değişimine gittiğini, dünyada tek logo, tek kimlik ve tek vizyon sloganıyla yola çıktığını vurguladı. Bütün operasyonel süreçlerin ve faaliyetlerin genel merkez tarafından yönetilmesine ve üretilmesine yönelik bir çalışma içinde olduklarını belirten Yahşi, ‘’İnşallah 2011 yılının başında Albaraka Türk, tam merkezi operasyona geçmiş bir banka olarak müşterilerine daha kaliteli ve hızlı hizmet vermeye devam edecektir” dedi. Bir diğer önemli çalışmanın da şubeleşme olduğunu anlatan Yahşi, her yıl 15-20 aralığında şube açma politikalarını 5 yıl boyunca sürdüreceklerini ifade etti. Yahşi, şu anda Türkiye genelinde 103 şubeyle hizmet verdiklerini dile getirerek, şunları kaydetti: ‘’2010 yılı sonunda 115-120 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz. 2015 yılı sonunda 200’e ulaşacağız. İddialı bir hedef, ama biz de iddialı yöneticileriz. Bu ciddî bir şube artışı demektir. Neredeyse yüzde 75’lik bir büyümeye tekabül ediyor. Şube açarken ekonomik gelişmişlik kriterini ilk sıraya koyuyoruz. Yeni şubelerimizi sanayinin ve ticaretin yoğunlaştığı, KOBİ tarzında işletmelerin yoğun olarak bulunduğu bölgelerde açacağız.” |
18.07.2010 |