DACİA’NIN 4X4 MODELİ TÜRKİYE YOLLARINDA |
RENAULT Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, ‘’Dacia’da bu yıl yüzde 3 civarında pazar payını rahatlıkla yakalayacağımızı görüyoruz’’ dedi. Aybar, ‘’4. Mersin otomobil ve Ticarî Araçlar Fuarı’’na katılmak üzere geldiği Mersin’de, Dacia markasının Renault grubu içerisinde 2000’li yılların başında katıldığını ve 2004’ten itibaren Reault teknolojilerini ürünlerinde seri olarak uygulamaya başlayan bir markaları olduğunu söyledi. Bu markanın başarıyla büyüdüğünü ve pazardaki payını her geçen gün arttırdığını belirten Aybar, ‘’Türkiye’de 2004’de Logan’la başladığımız Dacia’nın yeni yüzü, bugün geldiğimiz noktada Logan, Logan MCV, Logan Pick-Up, Logan Van, Sandero ve en son Duster ile şu anda doruk noktaya ulaştı’’ diye konuştu. Dacia’da bu yıl yüzde 3 civarında pazar payını rahatlıkla yakalayacaklarını gördüklerini vurgulayan Aybar, şöyle konuştu: ‘’Duster’in özellikle yeni lanse ettiğimiz 4X4 aracı çok taze ve geçtiğimiz haftadan itibaren görmeye başladınız. Başarısı bizleri çok fazla heyecanlandırıyor. Türkiye’de böylesine gelişmiş bir aracın bu fiyatta olması hakikaten bir ilki yaşatıyor. Biz de ilklerin markası olduğumuz için bu heyecanı bütün müşterilerle birlikte coşkuyla paylaşıyoruz. Pazardaki rakiplerine baktığınız zaman, Duster kendisine 4x4 segmentinde yeni bir ortam oluşturmaya başladı. Şimdiye kadar bu segmentte araç almayı düşleyen, ama fiyatları nedeniyle alamayan birçok orta segment müşterimizin Duster’a ilgisi var. Bu ilginin artarak devam edeceğini düşünüyoruz. Bu yıl içerisinde 3 bin satışı rahatlıkla buluruz.’’ Dacia’nın geleceğinin son derece parlak olduğuna inandıklarını belirten Aybar, ‘’Renault’nun teşkilâtı ve marka gücüyle, Türkiye’deki yetkili satıcıların deneyim ve birikimleriyle çok daha ötelere taşıyacağız. Bundan kimsenin kuşkusu olmasın’’ dedi. Mersin 4. Otomobil ve Ticari Araçlar Fuarı’nda da görücüye çıkan Dacia 6. modeli Duster 4X2 versiyonu 29.900 Lira, 4X4 versiyonu ise 35.900 liradan başlayan fiyatlarla satışa sunuluyor. |
10.05.2010 |