Hyundai, tekrar liderlik koltuğunda |
2009 yılının ilk sekiz ayında otomobil satışlarında lider olan, Eylül ayında ise sadece 97 adetlik fark ile ikinciliğe gerileyen Hyundai, Ekim ayı satışları neticesinde sadece bir aylığına teslim ettiği liderlik koltuğunu farkı açarak geri aldı. Ekim ayında sadece otomobil satışlarında değil, toplam satışlarda da en çok tercih edilen marka olan Hyundai, 3 bin 12 adetlik toplam satış ve yüzde 14,3 pazar payıyla Ekim ayının lideri olurken bu rakamın 2 bin 861 adedi binek otomobil satışı olarak gerçekleşti. Hyundai’nin Ekim ayındaki binek otomobil pazar payı ise yüzde 20,7 oldu ve böylece Ekim ayında her satılan beş otomobilden biri Hyundai markasını taşıdı. Hyundai, 2009’un ilk on ayında 46 bin 158 adetlik otomobil satışıyla da “Türkiye’nin En Çok Tercih Edilen Otomobil Markası” unvanını geri aldı. 2009’un Ocak-Ekim döneminde binek otomobil pazarında toplam 294 bin 860 adet otomobil satışı gerçekleşti ve Hyundai’nin pazar payı da yüzde 15,7 oldu. |
09.11.2009 |