"Gerçekten" haber verir 30 Nisan 2009
Anasayfam Yap | Sık Kullanılanlara Ekle | Reklam | Künye | Abone Formuİletişim
ASYA'NIN BAHTININ MİFTAHI , MEŞVERET ve ŞÛRÂDIR

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi

adresine bekliyoruz.

 

Haberler

İçim Smartt daha ‘Aktif’

YIldIz Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, bütün çocuklar yiyebilsin diye Ülker İçim Smartt’ın yeni ‘’aktif’’ küplerinin tanesinin 25 kuruştan satışa sunulduğunu bildirdi.

İçim Smartt’ın, ambalajını Bugs Bunny, Tweety, Slyvester, Taz’ın da dahil olduğu Looney Tunes ailesinin kahramanları ile renklendirdiği, kalsiyum ve D vitaminli ‘’aktif’’ serisi tanıtıldı. Toplantıda, Ülker’in, İçim Smartt’ın yaklaşık 1,5 yıl önce piyasaya sunulduğunu hatırlatan Tütüncü, İçim Smartt’ı, Türkiye’nin bir numaralı çocuk markası yapma hedefi doğrultusunda kalsiyum ve D vitaminli aktif serisini çocuklara sunduklarını söyledi. Bütün çocuklar yiyebilsin diye aktif küplerin tanesinin 25 kuruştan satışa sunulduğunu bildiren Tütüncü, ‘’25 kuruşa satmanın bir bedeli olacak. Ancak bunu bir marka oluşturmak için yatırım olarak düşünüyoruz’’ dedi. Aktif serisi için bu yıl 7 milyon lira Ar-Ge masrafı ve marka yatırımı yaptıklarını belirten Tütüncü, ekonomik fiyatlı ürün çalışmalarının da devam ettiğini bildirdi.

Süt ve Sütlü Ürünler, İçecekler, Alpella Pazarlama Genel Müdürü Tolga Sezer, İçim’in toplam gıda sektöründe 9. sırada yer aldığını ve 186 üründen oluşan geniş bir yelpazeye sahip olduğunu belirtti. İçim’in 2008 yılında 217 bin 700 ton üretim, 551,5 milyon lira ciro gerçekleştirdiğini bildiren Sezer, 2012 yılına tonajı 2 katına, ciroyu da 3 katına çıkaracaklarını öngördüklerini söyledi. Süt ve Sütlü Ürünler Pazarlama Direktörü Yasemin Ünlü Romano ise, İçim Smartt’ın 1,5 yıl gibi kısa bir sürede yüzde 15 pazar payı ile çocuk kategorisinde ikinci marka olduğunu belirterek, ‘’Toplam çocuk pazarı tonaj olarak 2007 yılından 2008’e yüzde 19,2 büyüme kaydederek, 41 bin 301 tona yükseldi. Bu büyüyen pazar içinde İçim Smartt olarak 5 yılda 5 kat büyüme ile 2012 yılında 150 milyon liralık bir marka olmayı hedefliyoruz’’ dedi. Romano, yeni ürünün, çilek, şeftali, muz, orman meyveli ve bebe bisküvili olmak üzere 5 çeşidi olduğunu bildirdi.

ÜMİT KIZILTEPE

30.04.2009

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Mayın patladı: 9 şehit

  "KAZILARDA ÇIKAN SİLÂHLAR TSK’NIN ENVANTERİNDE KAYITLI DEĞİL"

  Diyarbakır’da mezarlar açılıyor

  Poyrazköy silâhları teşhirde

  Eski bakan Türk’e bombalı saldırı

  Orakoğlu: Ergenekon PKK ilişkisine ulaştık

  Kur’ân kurslarını fişlemişler

  Özkök’ün ifadesi CHP’yi rahatsız etti

  Şahin’den Baykal’a: Emirleri olur efendim

  İstanbul’da 9 araç kundaklandı

  Mazlum Şeker Bismil’de toprağa verildi

  Salgın hastalıkların sorumlusu insan

  Üst düzey tedbirler hemen alınmalı

  Kuveyt Türk’ten kriz desteği

  İçim Smartt daha ‘Aktif’

Sitemizle ilgili görüş ve önerileriniz için adresimiz:
Yeni Asya Gazetesi Gülbahar Cd. Günay Sk. No.4 Güneşli-İSTANBUL T:0212 655 88 59 F:0212 515 67 62 | © Copyright YeniAsya 2008.Tüm hakları Saklıdır

Kurumsal Linkler:
Bediüzzaman Haftası - Risale-i Nur Enstitüsü - Yeni Asya Vakfı - Demokrasi100 - Yeni Asya Gazetesi - YASEM - Bizim Radyo
Sentez Haber - Yeni Asya Neşriyat - Yeni Asya Takvim - Köprü Dergisi - Bizim Aile - Can Kardeş - Genç Yaklaşım - Yeni Asya 40. Yıl

Reklam Linkleri:
Risale Yorum- Risale Çocuk- Oktay Usta - Euro Nur - Fıkıh İnfo- Ahmet Maranki- Cevşen - Yeni Asya Barla - Makdis