2009 yılının ikinci ayında, geçen yılın aynı dönemine oranla % 38 daralan binek ve hafif ticarî araç toplam pazarında 21 bin 742* adet araç satışı gerçekleştirildi. Şubat ayında pazar payını % 6,7'ye çıkaran Peugeot, özellikle % 48 oranında daralan hafif ticarî araç pazarında satışlarını % 68 oranında arttırarak, toplam pazarda 2 basamak daha yükseldi, hafif ticarî araç pazarında ise 3. sıradaki yerini korudu. 2009 yılının Ocak ayında 14 bin 492 adet binek otomobil ve 7 bin 250 adet hafif ticarî araç olmak üzere toplam 21 bin 742* adet araç satışı gerçekleştirildi. Toplam pazarda % 38 oranında bir daralma yaşandı, bu daralma hafif ticarî araç pazarında ise % 48 oranında gerçekleşti. Peugeot, % 48 daralan hafif ticarî araç pazarında satışlarını % 68 oranında yükseltti ve hafif ticarî araç pazarındaki 3'üncülüğünü korudu. Peugeot, sahip olduğu genç ve geniş hafif ticarî araç ürün yelpazesi ve filolara özel çözümler ile bu başarılı sonucu elde etti.
|