GLOBAL ekonomik krizin etkisiyle pazar payında daralmalar yaşanan promosyon sektörünün, yılbaşı dönemini durgun geçirdiği, umudun yaklaşan yerel seçimlere bağlandığı bildirildi.
Promosyon Ürünleri İmalatçıları ve Satıcıları Derneği (PROMOTÜRK) Genel Koordinatörü Elif İçbilen, şirketlerin geçmiş yıllarda promosyon için bütçelerinden ciddî oranda pay ayırdıklarını, bu durumun da sektörü canlandırdığını belirterek, ancak son aylarda dünya genelinde yaşanan ekonomik kriz sebebiyle promosyon sektörünün durgunluğa girdiğini söyledi. Durgun geçen sezonun ardından Şubat ayıyla birlikte sektörde seçim hareketliliğinin yaşanmasını umut ettiklerini anlatan İçbilen, “Yaşanan ekonomik kriz sebebiyle zor durumda kalan promosyoncuların imdadına seçimler yetişecek” diye konuştu.
|