SabancI Holding ve Bridgestone Corporation, Türkiye lastik devi Brisa'nın 20. yıl dönümünde, Brisa'yı dünyanın ilk 10 lastik üreticisi arasına taşıyacaklarını ve Türkiye'de her iki lastikten birini satacaklarını belirtti.
Brisa'nın 20. yılı vesilesiyle 7 Kasım Cuma günü bir basın toplantısı düzenlendi. Sabancı Holding ve Brisa yönetiminin katıldığı toplantıya 20 yıldır uyumla ve başarıyla çalıştıklarını vurgulayan ortaklar, işbirliklerinin geçmişini ve başarı hikâyelerini paylaştı. Güler Sabancı, Brisa'nın 20. yılı hatırasına, Bridgestone CEO'su Shoshi Arakawa'ya Türk geleneksel süsleme san'atı tezhib ve hat san'atı ile yapılan nazar duâsı hediye etti. Güler Sabancı, Arakawa'ya bu hediyeyi verirken nazar duâsının "ortaklığı korumak" amacı taşıdığını açıkladı. Shoshi Arakawa ise Güler Sabancı'ya Japon geleneklerinde savaşçıların giydiği bir miğfer takdim etti. Cesaret ve kurtuluşun sembolü olarak her türlü tehlikeden korunma dileğini temsil eden bu miğfer, Japon kültüründe güzel ve iyi dilekleri temsilen hediye ediliyor. Arakawa Bridgestone Corporation'ın Sabancı Grubu ile olan işbirliğinin ve ortaklığının bundan sonra da gelişmesi dileğiyle bu hediyeyi Sayın Sabancı'ya sunduğunu söyledi.
|