KALP sağlığı markası Kalbim Benecol’le üretiminin ikinci yılında kolesterole savaş açan Ülker, kolesterol bilinci ve farkındalık oluşturmak için büyük bir iletişim kampanyası başlattı.
Kampanya, Ülker Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Mehmet Tütüncü, Ülker’in Finlandiyalı ortağı Raisio’nun ARGE Direktörü Ingmar Wester ve Ülker Yağ Mutfak Grubu Pazarlama Müdürü Verda Duysak’ın katıldığı toplantıda tanıtıldı. Toplantıdaki konuşmasında, ürüne 15 milyon YTL yatırım yaptıklarını belirten Tütüncü, “Kalbim Benecol’ü tüketicilerimizin günlük beslenmesinin bir parçası haline getirmeyi ve sağlıklı bir topluma katkıda bulunmayı hedefliyoruz” dedi. Benecol’ün etken maddesi stanolün mucidi Wester toplantıda buluşunu ve bu konuda yapılan klinik çalışmaları anlattı. Benecol’ü, yüksek kolesterolün etkin şekilde düşürülmesini sağlayan bir gıda hammaddesi olarak tanımlayan Wester, kolesterol seviyesindeki yüzde 10’luk bir düşüşün, 40 yaşındaki bir erkek için kalp hastalığı riskini yüzde 50 azalttığını belirtti. Türkiye’de 15 yaş üstü yetişkinlerin yüzde 79’u kolesterol seviyesini bilmediğini belirten Duysak da 3 kişiden 1’i yüksek kolesterol problemi yaşarken, bu olumsuz tablo nedeniyle Türkiye 50 yaş altında kalp krizi geçirme sıklığında yüzde 20 ile Avrupa’nın en yüksek oranına sahip bulunduğunu vurguladı. Duysak, Kalbim Benecol iletişim kampanyasının ilk adımında kolesterol bilincini arttırmak, ikinci adımda ise sağlıklı hayat tarzını teşvik etmeyi amaçladıklarını kaydetti.. Duysak ayrıca, Kalbim Benecol’ün margarin, yoğurt, yoğurt içeceği ve sütten oluşan piyasadaki en geniş ürün gamına sahip olduğunun altını çizdi.
|