T.C Başbakanlık Türkiye Yatırım Destek ve Tanıtım Ajansı (Yatırım Ajansı) ile DHL Express, yabancı yatırımcıların ilgisini Türkiye’ye çekmek amacıyla yeni bir işbirliğine imza attı.
Projenin tanıtım toplantısı, Yatırım Ajansı Başkanı Alpaslan Korkmaz ve DHL Express Ortadoğu, Kuzey Afrika ve Türkiye Bölge Başkanı Michel Akavi’nin katılımı ile yapıldı. Proje kapsamında, Türkiye çıkışlı DHL kolilerinin ve Tır’larının üzerine, Yatırım Ajansı’nın 2007 yılında başlattığı iletişim kampanyası paralelinde, “Investors Love Turkey, Turkey Love Investors” (Yatırımcılar Türkiye’yi, Türkiye yatırımcıları seviyor) görselleri basılacak ve bu şekilde yurdışındaki alıcılara ulaşacak. DHL Express Türkiye, bir yıl sürecek projesini 3 aşamada yürütecek. Kampanyanın ilk aşamasında hergün Türkiye’den yurtdışına giden DHL gönderilerinin üzerinde yer alacak mesajlar, ayda yaklaşık 150 bin alıcıya ulaşacak. Kampanyanın ikinci aşamasında DHL Express, TIR’larını aynı mesajdan oluşan görselleriyle giydirecek. Üçüncü aşamada ise yabancı gazeteciler için Türkiye’ye bir gezi düzenlenecek ve bu gezi sırasında Türkiye’nin yatırım ortamı daha yakından tanıtılacak.
|