Altın reklamlarının tüketiciyi etkilediği ve piyasada hareketlenmeye yol açtığı bildirildi.Trabzon Kuyumcular Odası Başkanı Musa Başak, televizyonlarda son dönemde çok sayıda altın firmasının reklamlarının yer aldığını, bunun da kadınların altın satın alırken tercihinde etkili olduğunu söyledi.
Son dönemde çok sayıdaki firmanın televizyon kanallarında dizilere ve program kuşaklarına reklam verdiklerine dikkati çeken Başak, kadınların reklamlarda gördükleri takıları altın modasını takip etmek amacıyla satın aldıklarını kaydetti. Altın takı reklamlarının, altın ve tasarım sektörüne canlılık getirdiğinin bir gerçek olduğunu vurgulayan Başak, ‘’Altın imalat ve tasarımında dünya üçüncüsü olan ülkemizde, işçiliğin yoğun olduğu ürünler reklamlara bağlı olarak daha çok rağbet görüyor’’ dedi.
|