Tüketiciler Birliği Başvuru Merkezi'ne 2007 yılında 9 bin 301 başvuru yapıldı.
Tüketiciler Birliği'nin hazırladığı ''2007 Hak İhlalleri Raporu''na göre, başvuru sayısı bir önceki yıla göre yaklaşık yüzde 50 civarında artarak 9 bin 301'e ulaştı. Bunlar içindeki kamusal hizmetlere ilişkin yapılan başvurular ise yüzde 200 oranında artış gösterdi.
Rapora göre, bu başvuruların 2 bin 315'i ''kredi kartı aidat ücreti'', 1925'i ''ayıplı hizmet'', 1768'i ''ayıplı mal'', 1308'i ''bilgi talebi'', 690'ı ''servis hizmetleri'', 617'si ''kapıdan satış'', 103'ü ''mesafeli satış'', 84'ü ''banka işlem ücretleri'', 68'i ''kredi kartı faizi'', 48'i ''ihbar'', 34'ü ''reklam'', 21'i ''baz istasyonları'', 18'i ''devre tatil'', 17'si de kapsam dışı konularda yapıldı.
|