|
|
Baykur, ürün çeşidine çayı da ekledi |
Satış pazarlama şirketlerinden Baykur Gıda A.Ş. ürün portföyüne Golda markasıyla çayı da ekledi.
500’e yakın ürün çeşidi olan Baykur Gıda, Golda markasıyla Gold Tea, Çay Filizi, Rize Çay olarak sınıflandırdığı ürün gruplarında ve Melda markasıyla piyasaya sunacağı Rize Çayı’nı 1000 ve 500 gramlık gramaj alternatifleriyle Karadeniz’in kaliteli çay yapraklarını harmanlayarak hazırladı. Baykur Gıda’ nın Türkiye genelinde oluşturduğu satış pazarlama ağı ile tüketicinin tercihine sunulacak olan Golda ve Melda Çay her gruptan tüketiciye hitap etmeyi amaçlıyor.
|
EKONOMİ SERVİSİ
05.08.2007
|
|
|
|