Click Here!
      "Gerçekten" haber verir 03 Temmuz 2007

Eski tarihli sayılar

Görüş, teklif ve
eleştirilerinizi
[email protected]
adresine bekliyoruz.
 

Ekonomi

Süte yatırım artıyor

Ülker, Pınar, Yörsan ve Tetra Pak süt ve süt ürünlerine yatırımlarını arttırıyorlar. Pınar, müşteri memnuniyeti endeksinde sektörünün birincisi seçilirken, Turquality projesi kapsamında yurtdışında tanıtımı yapılacak markalar arasında yer aldı.

Ülker, 2007 yatırım bütçesinin büyük bir kısmını süte ayırdı. Son yıllarda ambalajlı süte rağbet edildiğine dikkat çeken Ülker Grup Sözcüsü Metin Yurdagül’e göre, İçim marka bilinirliği açısından üçüncü, pazarda ise ikinci sırada.

Dünyada sayılı işletmelerin kullandığı içme sütü teknolojisiyle kalitesi ve besin değeri yüksek ürün elde eden Yörsan, 2006 yılında yüzde 25’lik bir büyüme kaydetti.Yörsan Yönetim Kurulu Üyesi Murat Yörük, günlük süt işleme kapasitesini ise 677’den 742 tona çıkardıklarını belirtti. Açık sütün genel süt tüketiminden aldığı payın yüzde 57’den 52’ye gerilediğini açıklayan Tetra Pak Süt Kategorisi Müdürü Müge Satman, ise açık süte karşı yürüttükleri çalışmaların sonuçlarını 2007’de almaya devam edeceklerini söyledi.

EKONOMİ SERVİSİ

03.07.2007

 
Sayfa Başı  Yazıcıya uyarla  Arkadaşıma gönder  Geri

 

Bütün haberler

Başlıklar

  Yüzde 6,7 büyüdük

  Gurbetçilerimiz de fakirleşiyor

  İhracat 95 milyar doları aştı

  Sıcaklar fındığı da etkiledi

  Üzüm üreticisi tedirgin

  Süte yatırım artıyor

  İMKB’de teknik arıza gecikmesi

  Mali tatil bugün başladı

  Rodeo ve Çizi’ye Kristal Elma Ödülü

  İnebolu’da doğalgaz umudu


 Son Dakika Haberleri
Kadın ve Aile Dergisi Çocuk Dergisi Gençlik Dergisi Fikir Dergisi
Ana Sayfa | Dünya | Haberler | Görüş | Lahika | Basından Seçmeler | Yazarlar
Copyright YeniAsya 2004