Ülker, Pınar, Yörsan ve Tetra Pak süt ve süt ürünlerine yatırımlarını arttırıyorlar. Pınar, müşteri memnuniyeti endeksinde sektörünün birincisi seçilirken, Turquality projesi kapsamında yurtdışında tanıtımı yapılacak markalar arasında yer aldı.
Ülker, 2007 yatırım bütçesinin büyük bir kısmını süte ayırdı. Son yıllarda ambalajlı süte rağbet edildiğine dikkat çeken Ülker Grup Sözcüsü Metin Yurdagül’e göre, İçim marka bilinirliği açısından üçüncü, pazarda ise ikinci sırada.
Dünyada sayılı işletmelerin kullandığı içme sütü teknolojisiyle kalitesi ve besin değeri yüksek ürün elde eden Yörsan, 2006 yılında yüzde 25’lik bir büyüme kaydetti.Yörsan Yönetim Kurulu Üyesi Murat Yörük, günlük süt işleme kapasitesini ise 677’den 742 tona çıkardıklarını belirtti. Açık sütün genel süt tüketiminden aldığı payın yüzde 57’den 52’ye gerilediğini açıklayan Tetra Pak Süt Kategorisi Müdürü Müge Satman, ise açık süte karşı yürüttükleri çalışmaların sonuçlarını 2007’de almaya devam edeceklerini söyledi.
|