Tüketiciler Birliği Başvuru Merkezi’nin Mart ayı raporuna göre, tüketicilerin en çok şikâyet ettiği konuların başında kredi kartı aidat ücretleri geldi.
Tüketiciler Birliği’nden yapılan açıklamada, başvuru merkezine geçen ay içinde 1102 başvuru yapıldığı belirtildi. Başvuruların sektörlere göre dağılımına bakıldığında, 406 (yüzde 36,84) başvuru ile kredi kartı aidat ücretinin ilk sırada yer aldığı ifade edilen açıklamada, 325 (yüzde 29,49) başvuru ile ayıplı hizmetin ikinci, 120 (yüzde 10,89) başvuruyla da ayıplı malın üçüncü sırada geldiği bildirildi.
Bu dönemde dikkat çekici bir diğer şikayet konusunun da ayıplı hizmet içerisinde yer alan ADSL hizmetleri olduğu vurgulandı. Açıklamada, ADSL hizmetleri ile ilgili olarak tüketicilerden toplam 129 başvuru alındığı bildirildi.
|